meeting Ede 14-09-2003

krijg je 3d beelden :D

wat moet zij nu op een scootermeeting man.
toch niks voor haar, beter laat je het door menno filmen ofzo hij komt waarschijnlijk met de auto.
 
Originally posted by DNA-Driver
krijg je 3d beelden :D

wat moet zij nu op een scootermeeting man.
toch niks voor haar, beter laat je het door menno filmen ofzo hij komt waarschijnlijk met de auto.

hee wat ga je nou moeilijk doen als zij dat wilt dan mag dat toch desnoods gaat ze toch op de fiets mee :p
 
ok mensen om weer even terug te komen op wat er gaat gebeuren :

er gaat gesprint worden, maar ik wil weten wie er willen sprinten en wie tegen wie ?

ik wil ook graag weten met welke setups er wordt gesprint .

er zullen markeringen op de sprintplek aanwezig zijn + iemand die op de eindstreep zal staan om te bevestigen wie er het eerste over de streep komt .

dus brand maar los en daag elkaar hier alvast uit !!!
 
ach ik wil best ff een paar sprintjes trekken, kweet niet tegen wie :) Ik kan alleen maar tot half 5 ofzo, maar dat lijkt me lang zat toch? Voor de setup check je maar de projectpagina: TEAM FLUT Sr
 
Originally posted by DNA-Driver
eric ik wil wel met jou sprinten :p

setup zie profiel

heej tjeerd hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen heil zie in sprinten, ik ben nu wel snel maar heb het gewoon niet op sprinten,

met alle respect voor de mensen die het helemaal tegaaf vinden , ik vind het geen reet aan . . . .

ohja setup zie profiel :p
 
Originally posted by DNA-Menno
:rolleyes: bang om te verliezen :p

nee hoor, sprinten intreseert me niet en winnen al helemaal niet
, ik ga gewoon voor een gezellige dag



-dna driver: ben je snel? -> ja ik ben nu sneller dan voorheen . . . uitleg :

sito + eraf en yasuni R erop :D beetje afstellen en hups hij gaat sneller . . . . . . . .

ohja waren wel een loze reply van jullie ......
 
Back
Top