meeting Ede 14-09-2003

Afmelding

Sorry mensen, heb eerder gezegt dat ik aanwezig zal zijn, maar mijn oom viert zijn verjaardag, word vijftig, beetje lullig om niet op te komen dagen daarzo, jammer maar volgende keer beter in ieder geval veel plezier allemaal volgende week!!!


GrTzZ Peter
 
hey Tjeerd...... Scooter is nu klaar we moeten zeker sprinten... Nog meer tegenstanders????? Waarschijnlijk deze week cilinder tunen...... Hoeveel deelnemers tot nu toe?

greetz...
 
hmmmmmmmm ik hoop er ook bij te kunnen zijn. heb gisteren vast naaier gehad. heb al nieuwe cilinder besteld. hoop deze voor de meeting binnen te hebben. ander bekijk ik de video beelden wel :) maar denk wel dat het gaat lukken met scootparts.
 
wat is dat tog....imo heb je nu al de zoveelste vastnaiier :S
mocht het anders niet lukken.... kan je dean niet fixen om erbij te zijn ? achterop oid ?
 
ik heb info over het weer. 70 precent kans op zon, 10 procent kans op regen en het word 22 graden. dit word voorspeld op teletekst. dus dat is prachtig weer.

en ik denk wel dat het lukt voor zondag. heb vandaag een giladoni 70 cc met kop bij scootparts besteld.
 
Originally posted by aerox terror
eeeu
dat was de zoemer....
dat niet ;)
ik rij zoiezo nie mee met de toer....wel begrijpelijk denk ik voor safety en portomonee ;)


nee begrijp ik niet :p . . . . . (geintje) als je de rox maar even bij je hebt om even te blazen ofzo dan is het al ok man . . .
 
opbouw is begonnen...kom hoogstws met kappen...killswitch doet ut :D
en dan kom ik wel ff loeren....
ben nie verzekerd moet dus ff kijken vab hoe of wat ;)

xxx 2 al of ya dushis 8P (joke:|)
 
zou wel cool zijn als je komt met je rox wil wel eens weten hoe ie nu loopt, en met dat weer wisten we natuurlijk al wel dat het goed zou komen he :p
 
ik kom gewoon ff langs met sr in de auto, dan ff een paar sprintjes trekken en dan ben ik ook weer weg, ik doe dus ook niet mee aan de tour omdat ik al om 5 uur moet werken...
 
Originally posted by Dust0rz
hmm leuk meeting ik kom ook wel ff kijken :)....
als ik die hapkar van mij aan de praat krijg... :)

hapkar? ohh dan kom ik ook met me ijscocitta :) t00t pasqual kkom je ook joe weet mang dat er veel dushi's komen:) nee kom wel ff loeren misschien gaat me vriendin ook mee :p
 
de weer voorspelling zijn prima mooiste dag van de week.
min cil pas nu op mijn dna, bouw de rest vanaaf ff in elkaar.
dus ik ben er zondag gewoon bij.
 
Back
Top