meeting Ede 14-09-2003

ja ik eig ook wel :)
waar kom je vandaan glenn....

mensen die ee ntog wel redelijk brute rox zien(paars) dan bin ik dat :) roep ff pasqual ff aerox terror he... vinnik leuk :*
 
srry Guy's zit me nie mee had wat spullen besteld
kan ze pas maandag ophalen anders was ik er ook bij geweest

maybe komt ik nog wel effe kijken


CU and have phun drive safe

Greetz Xalio
 
vandaag ff een kutdag gehad met scooter :( Wilde hem wat beter afstellen. Was ik met de luchtschroef bezig en ik had hem blijkbaar iets te veel eruit gedraaid, want toen ik een testritje maakte donderde de schroef eruit :( Ik ben 2x over de route gelopen die ik met me scoot reed en ik had um niet gevonden, toen naar de dealer gegaan en daar hadden ze natuurlijk niet los een luchtschroef voor een 21 DO :( Me ma vond me zielig, die is ff op de fiets gaan zoeken en die vond um gewoon in 1x 8P Naja, ik blij, ding fixen, loopt me kering er weer uit. De dealer was al dicht dus gewoon de kering er weer ingedouwd (hij was er een paar dagen terug ook al uitgelopen) dus ik denk dat ie er morgen op ede weer uitloopt. Ik kom nu dus met een scoot met brakke kering. Hij is opzich wel goed afgesteld maar stottert op alle aantallen toeren doordat waarschijnlijk mijn kering een heel klein beetje lekt. NIeuwe kering kan ik niet meer halen want dealer is dicht, dus misschien als iemand er nog 1 over heeft dat ie hem morgen ff kan meenemen :)

Ik ben er morgen iig wel ff, we zien wel hoe het loopt!
 
Originally posted by Xalio
srry Guy's zit me nie mee had wat spullen besteld
kan ze pas maandag ophalen anders was ik er ook bij geweest

maybe komt ik nog wel effe kijken


CU and have phun drive safe

Greetz Xalio

kon je het weer niet heelhouden martijn ?

gezellig dat je toch ff komt kijken . . .
 
Originally posted by DNA-Driver
dna glacius zal ook de hele meeting filmen net zo als de meeting in mei. DUS OOK ONDER HET RIJDEN! dit leverd mooie beelden. geloof me. er zullen ook vele fotos worden genomen en op het forum worden geplaatst ( van zelf spreekend ) misschien kunnen we een dvd maken van de meeting.

Mooi :) ik ben naar meeting naar ooisterwijk geweest en die tocht ernaar toe vanuit den bosch was gewoon te mooi , zoiets vergeet je je hele leven niet meer met meer dan 70 man door een stad heen rijden. Echt geweldig! Ik hoop dat de opnames lukken. Ik kan helaas niet komen. Maar maak er wat moois van.
 
miss nog ff voor de duidelijkheid....om het te vinden:)
als je op de galvanistraat rijd en je ziet een heel groot gebouw met een biggie vijver evoor(johannus orgelbouw) die straat moet je in...dan zie je het venzelf:)
 
Originally posted by aerox terror
miss nog ff voor de duidelijkheid....om het te vinden:)
als je op de galvanistraat rijd en je ziet een heel groot gebouw met een biggie vijver evoor(johannus orgelbouw) die straat moet je in...dan zie je het venzelf:)

thnQ :*
 
Back
Top