meeting Ede 14-09-2003

dna driver, sr maxbiaggi en ik hebben gisteravond de markeringen op de straat gezet, de sprint zal 125 meter zijn . . .
we hebben de hoogliggende putdeksels gemarkeerd zodat je hierop niet onderuit gaat, deze liggen in het midden van de weg . . . . . .

verder hoop ik dat het straks een beetje gezellig word en vooral normaal verloopt. . . .

tot straks . .
 
Wij komen met 2 runners, een sf2 en een 70cc puch..

Niet heel veel bijzonders.. we komen alleen ff de sprints checken waarschijnlijk..

Hopelijk wordt et een beetje gezwellig!
 
ben er ook weer :) Was best grappig, 2x gesprint. Gelukkig had iemand een kering voor me bij zich, toch liep de scooter niet optimaal :( Soms stotterde hij, maar soms weer helemaal niet :? Toch was het wel ff gezellig, alleen jammer dat ze zo snel gingen touren
 
hmm jaa was wel nice meeting alleen jammer van die sjonies... hmm :| maja ik vond menno zijn uuh.. jaa fiets ook brut0rz..

pics kan ik nog niet posten:( broertje heeft digicam mee..
 
Idd veel sjonnies&sjappo's.. maar opzich wel gezellig, heb km of 6 meegereden nog, was erg vetjes maar wel SUPER aso: amubulance met zwaailicht en sirene moest WACHTEN tot wij voorbij waren, dat vonk echt te ver gaan, wij zijn toen na de bp afgehaakt naar rechts ipv naar links..

Lag wel beetje aan t volk, niet aan de leiding, alles was goed geregeld, ikw acht echt op de foto's!
 
Back
Top