meeting Ede 14-09-2003

het idee is er om savonds een keer een toer te houden. is hier animo voor? ik weet ook niet percies welke datum we daar voor kunnen prikken ik zat zelf aan eind oktober te denken ofzo maar misschien is het in october wel te koud. als je een idee hebt post het dan ff
 
Glenn>> was jij die gast die ik (samen met vriend, 2 runners) tegen kwam bij et stoplicht tegenover de bellestein (winkelcentrum)?

Reed jij samen met die sf2 xrace en die predator?

Of was jij dat niet? Wie was et dan wel?

Edit: deze keer de tour niet meegemaakt, heb wel et gevoel dat ik iets gemist heb.. Volgende keer rij ik dus dan zeker ook wel mee! Savonds lijkt me wel leuk, maar is dat niet beetje ERG link, ook omdat et dan al wat gladder kan zijn, en al zeeer donker rond 9 uur..
 
Last edited:
Originally posted by DNA-Driver
het idee is er om savonds een keer een toer te houden. is hier animo voor? ik weet ook niet percies welke datum we daar voor kunnen prikken ik zat zelf aan eind oktober te denken ofzo maar misschien is het in october wel te koud. als je een idee hebt post het dan ff


dat doen we dan wel in een daarvoor bestemd topic, in dit topic alleen praten over de meeting van vandaag
 
Worden alle foto's in 1x gepost? Of zet ze anders even op een aparte site en post hier de link, dan blijft et enigzins overzichtelijk..

Edit: Yo Glenn! ik reed met je mee vanaf de Bellestein (2 runners, andere was van maat van mij). Nog veilig thuisgekomen? :P
 
Had je ons zien gaan dan?

Maar heb dr wel klein beetje spijt van ;). Maar pieter (op die 70cc puch) had zn racekoppeling beetje verneukt, dus kwam steeds maar heel langzaam opgang, en pas bij 40 ging ie dr als een speer vandoor (voor een puch dan :P).. Dus dat was voor hem ook niet fijn rijden.. steeds optrekken en weer remmen.

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij, hopelijk dan met een iets hogere top dan 75 :).
 
Back
Top