Later, auto of motor? en welke?

Originally posted by -=PIN=-


Ja daaaaaaaaaaaaaag...:D
Wachttijd voor een 206cc is op dit moment ongeveer 18 maandjes of meer...
Komende week wordt onze 206cc afgeleverd na een wachttijd van 14 maanden... :|

Maarja, hijs iig op tijd voor de zomer 8)

Mja, ik woon natuurlijk in Belgie, dat verschilt mss, en mijn vader is manager bij Peugeot Belgie, dus... :rolleyes:
 
Originally posted by LoKa


Mja, ik woon natuurlijk in Belgie, dat verschilt mss, en mijn vader is manager bij Peugeot Belgie, dus... :rolleyes:

DAT zal het verschil maken :) de managerfunctie van je pa :) want waarom 206cc's over hebben in belgie en er tekort komen in NL?
 
weet nog niet precies wat t gaat worden, denk n auto, n leuk volkswagentje ofzo. Hoop wel nog eens op een motor terecht te komen en dan uiteindelijk dit beestje:

kawasakizx12r.jpg


wat is ie mooooooooooooi8)

maja eerst maar s wat ouder worden en veel geld verdienen:rolleyes:
 
Ik sjeez op t moment rond in een Ibiza 1.4 I sport.
Cupra was me net ff te duur :p
Wel een fijne kar hoor maar...ik wil plaatjes uppen!!!!!!
 
als ik mijn rijbewijs heb wil ik een alfa romeo gtv 2000 uit de jaren 70...:) die vind ik echt koel, en ik denk dat het ook nog wel haalbaar is binnen afzienbare tijd... en verder als ik ooit heeel erg rijk wordt... uhm... ALs ik heel toevallig echt heeeeeel erg rijk wordt.. een klassieke Ferrari... welke weet ik nog niet precies, maar daar heb ik waarschijnlijk mijn hele verdere leven nog om over na te denken:p

en als motor(ook ooit denk ik:D), zowiezo een italiaan.. racer of naked bike... mv agusta, ducati 748/916/996/998R/enz, ducati monster.... of die nieuwe gilera 600 is ook wel mooi, en de aprilia blue marlin ofzo... rsv mille vind ik tegenvallen... en zo zijn er nog een paar, echt maar weinig mja...
en lichte motors... appie rs125 en mito 125 uff koers:)

mja... er zijn nog zooo veel auto's die ik ook heeeeeeeeeeeel mooi vind, maar ik heb geen zin om nu nog een half uur door te gaan met typen(wel bijna allemaal italiaanse oto's, hoe toevallig:rolleyes: )
 
Ik begin over een paar maanden aan me motor rijbewijs :)

En ik wil daarna OF een rs 125 of een cbr halen.. maar ja.. 25kw moet dan maar :eek:
 
Originally posted by Wimo
Ik begin over een paar maanden aan me motor rijbewijs :)

En ik wil daarna OF een rs 125 of een cbr halen.. maar ja.. 25kw moet dan maar :eek:
vraagje, als je al je 25kw motorrijbewijs hebt, wordt die dan op je 21ste overgezet of moet je dan opnieuw examen doen?
 
Originally posted by -=PIN=-


NIET

DOH vind je het gek? 8P

Moet je kijken waar je het plaatje naar hebt gelinkt... :
file:///F:/Foto's/blitz1024.jpg

Logisch dat jij het wel ziet :|

ROTFLMFAO 8P 8P 8P
als de foto een mooi kruisje is, dan zie ik hem 8P
 
mja Fiero, geinige bakkies voor vrij weinig geld :)
V6 2.8 @ 150 pk.

mecar.jpg

plate.jpg

my86fieroGT.jpg

car_show.jpg

Wolfhound.jpg


en dit is het laatste model dacht ik , een '88 Formula, ik vind het persoonlijk de mooiste door de de appartere achterkant :
formulabarn.jpg

Image05a.jpg


zo. :)
 
Die eerste Fiero is best vet, vooral door die velgen... De rest is redelijk gaar, door o.a. die lelijke honingraat-velgen, vind ik super-lelijk...
 
Back
Top