Later, auto of motor? en welke?

Mijn eerste bakkie wordt zeer ws een Renaultje en dan het liefst een 19 16v of zo`n k0el 5je of zo`n Clio.... hangt er beetje van af watvoor budget straks heb :)

Beetle RSi heeft echt een geluid waarbij een Porsche verbleekt... pff, wat een wijs ding is dat, en een GRIP...waanzinnig. Daarnaast zitten er natuurlijk OZ Superturismo's op :) en het interieur is echt enorm mooi met allemaal carbon(look) en rood/oranje leer.

Maarja, huidige BMW M3 is en blijft de auto der auto's :)

Originally posted by -=PIN=-
Beetle RSi heeft echt een geluid waarbij een Porsche verbleekt... pff, wat een wijs ding is dat, en een GRIP...waanzinnig. Daarnaast zitten er natuurlijk OZ Superturismo's op :) en het interieur is echt enorm mooi met allemaal carbon(look) en rood/oranje leer.

Maarja, huidige BMW M3 is en blijft de auto der auto's :)

hebbie pics van beide autos???

BMW M3 :~

2001_bmw_m3-1.jpg

Beetle RSI :~

rsi.jpg

Originally posted by VoDKaReDBuLL
Ow je bedoelt die bovenste........die kwam ik gewoon bijna als 1ste tegen en vond het wel een gave foto........

Introducing the Volkswagen New Beetle RSi. This New Beetle-on-steroids made its debut at the 1999 North American International Auto Show in Detroit, Michigan on January 4. The RSi differs much from its tame, docile sibling visually and mechanically. A bi-wing sp...

Production possibility is unknown at this time, but if the RSi is given the go-ahead, it will most likely debut after the introduction of the New Beetle 1.8T, another New Beetle variant with the base Passat's 1.8-liter turbo four-cylinder and...

En daarbij stond dat plaatje van jou.. Maar ik kwam ermee omdat ie er anders uitzag dan het model dat op de weg rijdt...

'K heb binnenkort auto :)
Is al besteld, in juni wordt ie geleverd, dan rijden men ouders er nog twee maand mee, en in augustus kan ik ermee rijden ;)

Die auto gaat me nog een bom geld kosten, maar als ik ff de lotto win koop ik op men 18de nog een xtra RS 125 8)

Ja, als we zo gaan beginnen...

dit zijn ook ziekelijke auto's..

Van brabus..

9||69||69||69||6
01pic03.jpg

09pic01.jpg

Dit is gewwon een plaatje van een VETTE Golf!
tubize.12.jpg

Oettinger
produkte_main.jpg

passat_main.jpg

:~:~:~:~:~

Mja, wilde daarover dus een site maken, alleen intro is af, verder niets..

maar wel leuk om te zien ;)

Oto Tjoening

Originally posted by LoKa
'K heb binnenkort auto :)
Is al besteld, in juni wordt ie geleverd, dan rijden men ouders er nog twee maand mee, en in augustus kan ik ermee rijden ;)

Ja daaaaaaaaaaaaaag...:D
Wachttijd voor een 206cc is op dit moment ongeveer 18 maandjes of meer...
Komende week wordt onze 206cc afgeleverd na een wachttijd van 14 maanden... :|

Maarja, hijs iig op tijd voor de zomer 8)

Peugeot maakt sinds een paar weken op 2 of 3 andere locaties ook 206cc's, omdat er zo gruwelijk veel vraag naar is. De wachttijd is nu nog maar 3 maanden.

belgie...
en w8tijd is nu terug gelopen volgens peu...

Back