wat willen jullie later worden?

Originally posted by NIELSJE-NRG


Om te kunnen rentenieren heb je toch eerst veel geld nodig!?
Of heb je dat al ofzo?

Nee maar wel een boel dingetejs van zijn werk :D..

Nu nog sparen voor zijn plastische chirurgie en mijn lipo dan zijn we volgend jaar officieel playboy's in Spanje :)

Pooier lijkt me een boeiend vak met perspectieven :p
 
Ik ben wat ik graag wilde chauffeur/koerier.
niet internationaal das niks,weinig thuis en totaal geen sociaal leven,ja op parkeerplaatsen zwammen over je laatste nieuwe lampjes en toeters op je truck.Internationaal is leuk als je alleen bent maar de realiteit valt zwaar tegen.
Net als die reclame van chauffeurworden .nl slaat nergens op chauffeurs leven is niet zo mooi als hun zeggen, ik zie het wel op de zaak bij mij er zijn er al 3 gescheiden omdat ze nooit of weinig thuis zijn (nee das lekker)

Ben wel tevreden zo meestal redelijk op tijd thuis, maar wel vaak vroeg:Z op.
 
Mwah, als hobby een beetje scooterracen en tunen en voor werk iets van hoofd technische dienst ofzo, beetje problemen oplossen en een ander het laten fiksen.
 
Ik weet nog niet precies wat ik wil worden, maar iets zakelijks en technisch zegmaar. In auto van de zaak (BMW 8.50 ofzo) in pak koffertje en laptop overal langs gaan... leuke secraterressen enzo.
 
ik wil misschien bedrijf van me pa overnemen.
of iets met multimedia moet nu wel eens serieus over denken :(
ben nog zo jong :)
naja of start mijn eigen coffeshop met bordeel en kartbaan erbij !
 
Ik ben hopelijk over 2 jaar Werktuigbouwkundig Ingenieur (like Steven) en hoop dan toch iets van motorvoertuigen in m'n werk terug te zien (ook like Steven)...

Heb niet echt een droombaan, daar ben ik niet zweverig genoeg voor...

Greetz.
 
Originally posted by Stealth^
Ik weet nog niet precies wat ik wil worden, maar iets zakelijks en technisch zegmaar. In auto van de zaak (BMW 8.50 ofzo) in pak koffertje en laptop overal langs gaan... leuke secraterressen enzo.

Lekker vaag... Dit bedoel ik dus met zweverig:)... Ik koop trouwens ook een BMW, maar een 850 is een beetje overdone...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ben hopelijk over 2 jaar Werktuigbouwkundig Ingenieur (like Steven) en hoop dan toch iets van motorvoertuigen in m'n werk terug te zien (ook like Steven)...

Heb niet echt een droombaan, daar ben ik niet zweverig genoeg voor...

Greetz.

Hmm na-aper, naja tis dat je een WTB'er bent :)
 
Ik doe wat ik altijd al graag wilde en dat valt hier in de verkeerde aarde, dus hou ik het lekker voor me. Vraag maar op MSN voor degene die het willen weten.

In principe trekt autotechniek (HTS) me onwijs aan, maar uiteindelijk ben je dat ook zat denk. Dus vandaar dat dat me 2e keus was.
 
Originally posted by Daanje
Wat willen jullie later voor werk gaan doen? Dus je droombaan...
Ik zou het liefst mijn eigen winkel willen hebben, of bij de Marrechaussee (zo schrijf je het toch? :)) gaan...

Wij zitten die gasten altijd te fucken..Bij ons in de bedrijfskantine stikt het ookaltijd van die mafkezen...Heb je van die hele lange tafels die speciaal voor hun daar neergezet zijn, gaan we met een groepje van 4 verdeelt over die tafel zitten :)

Of keihard gaan zitten praten.. "nou, als ik nou echt niks meer KAN worden, ga ik wel bij de marrechaussee" :)

Zie je ze altijd heel stoer kijken...echt mooi is dat
 
Back
Top