Wat willen jullie worden?

Facilly

[NHO] M-tuning
Ik zou weleens willen weten wat voorn profiel jullie doen of hebben gedaan en wat jullie willen worden (of zijn geworden).

Vermeld er ook ff bij, de opleidingen + MAVO, HAVO, VWO, GYMNASIUM..

*D
 
Advertisement - register to remove this

VMBO Kader Beroepsgericht [oude mavo meuk met praktijk erbij] , na de zomer Motor/Voertuigen techniek denks
 
heb 4 jaar havo gedaan... ga nu naar Mondriaan Mbo horeca en toerisme(hotelschool) om later in het buiteland uiteraard hotelmanager te worden:)
 
zit nu op de havo NT en NG ga richting bouwkunde of automonteur hbo opleiding, kijk het nog even aan (was dom dus moet nog een jaar havo) :D
 
Vwo, economie&maatschappij met scheikunde. Heb vorig jaar half jaartje rechten gedaan maar dat was niks, nu ga ik bedrijfskunde doen op de VU in Amsterdam. :)
 
Ik heb de Mavo D gedaan, vet geslaagd met verscheide 8'en en 7's.
Daarna een jaar ICT niveau 4 gedaan maar daar ben ik mee gestopt omdat het veels te veel theorie was.

Toen getwijfeld tussen autotechniek en iets in de handel. Daarna na veel gesprekken tot de conclusie gekomen dat ik maar voor Internationale Handel en groothandel heb gekozen net als speedfreakz hierboven. Dit bevalt me prima :)

Hierna nog 2 of 3 jaar hbo economie en dan ist voor mij wel gebeurd denk ik :)
 
Beheer ICT teveel theorie, jij dacht dat je leerde hoe je moest MSNnen enzo, net als 90% die die opleiding doet? :p
 
Mjah hartenjagen over netwerk :p Alleen daar moest die theorie nog tussen :p En dan wast niet meer leuk :D

En de hele dag op een stoeltje zitten achter een beeldscherm zonder dat je er achter weg kunt is niks voor mij :)
 
Ik heb Mavo D gedaan, daarna Monteur Sterkstroom Installaties, en nog een jaartje borm- & motorfietstechniek gedaan waarvan ik 'n deelcertificaat heb. Moet alleen de laatste 2 jaar nog afmaken waarna ik 1ste monteur brom- & motorfietstechniek ben.

Maar ik heb gesolliciteert bij de Luchtmacht, eerst zien hoe dat afloopt voor dat ik de opleiding ga afmaken voor motorfietsmonteurtje.
 
Heb Mavo C/D Niveau.
Daarna jaartje ICT niveau 3-4, niks voor mij.... Dus dan maar weer op zoek naar een andere opleiding :)
Uiteindelijk een week voordat de opleiding begon had ik me ingeschreven voor Lyceeum Uniform Beroepen omdat ik graag politie agent wou worden ( :rolleyes: )
Mja, dat bleek dus 1 van de grootste fouten van mijn leven te zijn geweest :p

Volgend jaar ga ik beginnen met auto-spuiterij en daar heb ik echt super veel zin in..!
Denk dat dit wel echt een beroep voor mij is 8)
 
doe nu audio visuel specalisme (cameraman,geluid,en nog meer van dat soort ongein) HOOP LATER CAMERAMAN TE WORDEN als ik teminste door ga met DE opleiding is nogaal zooitje op school slecht geregeld en dergelijke
 
Havo E&M Geslaagd 8)
Volgend jaar: Opleiding Communicatie op de HEAO in Arnhem

( Arnhem.. Hoe origineel kun je zijn.. :rolleyes: )
 
VWO E&M (+ M&O en inf) dit jaar afgerond. Aankomend schooljaar Business Studies te Tilburg (UvT)

Wat ik precies wil worden weet ik niet, leuke functie bij multinational ofzo :D
 
Last edited:
Back
Top