wat willen jullie later worden?

Re: Re: wat willen jullie later worden?

Originally posted by Sjoerdyo

Ik zit nu op de HEAO, maarja dat is oo kwle leuk, Manager worden van iets, ik doe commerciele economie, en ben bv bezig met enquetes maken marktonderzoeken enzo.
Op zich trekt techniek me ook wel, misschien doe ik dat er nog wellsi een keer bij of na de heao, doe maar na eignelijk :)

Ik ga waarschijnlijk ook CE studeren aan de HEAO. Sjoerd, zit jij in arnhem of in utrecht??

Ik heb ook geprobeerd om piloot te worden, maar kwam helaas niet door de selectie... mn ogen waren niet goed genoeg :'(

Ik ben nu bijna klaar met mn opleiding, daarna wil ik eerst een paar jaar werken en dan mn eigen bedrijfje beginnen... IT oplossingen en zo :)

Re: Re: Re: wat willen jullie later worden?

Originally posted by SoulDarkness

Ik ga waarschijnlijk ook CE studeren aan de HEAO. Sjoerd, zit jij in arnhem of in utrecht??

In Arnhem, Utrecht is echt alles slecht geregeld, mja daar shcijnen wel iets meer chicks te zitten, maar in Arnhem hoef ik daar ook niet over te klagen :p ...

En WAAR woon jij nou in de Rietkampen? En heb je mij nooit de Rietkampen onveilig zien maken? EN kende jij Wilfried, Micheal, etc. nou? Ken je ook 1 van die gasten die die 3 vrachtwagensi n de fik hadden gezet?

Mij lijkt het cool om een succesvol IT bedrijf te hebben en dus directeur te zijn, en een aantal vestigingen over nederland heeft en/of ook in het buitenland :)

bouwkunde studeren op TUe of TUd, kweenognie waar, woon zelf in eindhoven dus zou wel makkelijk zijn... daarna: architect of iets in die richting van ontwerpen (gebouwen, huizen, torens enz.)..

Originally posted by Arne@Piaggio
VDM volgend jaar zomer gaan we reisleider worden ;) Zit er eigenlijk wel serieus aan te denken, kans is er dat ik gewoon vrij kan krijgen :)

Koel, hijsleider lijkt me wel wat :). Ik krijg dit jaar spaans dus zeker dat ik volgend jaar in spanje zit 8)

Kben op dit moment bezig met het opzetten van een multimediabedrijf maar 'later' wil ik advocaat worden.
Tja, duurt nog wel 10 jaar, maar dan ben je ook wat.

Ik volg opleidin in Apeldoorn als Verkoopleider Personenauto's.

Onder word ik relax ondernemer (pooier;)) alleen die dozen gaan tegenwoordig allemaal voorzichzelf beginnen!!! GRRRRR

Back