Wat willen jullie worden?

Erik. said:
Niet het goede topic ervoor, maar dat hoor ik zovaak maar ik hoor eigenlijk nooit waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Paar punten die ik aan SB & RM eerste jaar en Inholland algemeen ben opgevallen.
  • 1. Ik deed 3e en 4e blok via oud systeem, per periode paar open toetsen, goede leermogelijk heid en goede toetsen. Blok 1 en 2 nieuw systeem (vanaf sept. 05 dus). Alle vakken samengevoegd in 2 toetsen, 1 casustoets (openboektoets van 1 of 2 vakken) 1 Pre-voortgangtoets (40 multiplechoisevragen over een vak of 6) DAT WERKT NIET aangezien de stof vaak uit ruim 800 bladzijdes bestaat, en dan slechts 40 abcd vragen stellen :X
    Results voorheen: 3 onvoldoendes op 1 klas
    Results nu: 3 of minder voldoendes op 1 klas

    Hierdoor wordt je Propedeuse erg vermoeilijkt
  • 2. Weinig les, zowiezo geen goed ondersteunend les (aan je projecten), ja zelfs 2e jaar blijft dit
  • 3. Organisatorisch een ramp idd, toetsen, behaalde resultaten en gegevens die kwijtraken (meerdere keren zelf ervaard)
  • 4. Voor de richting Small business kan je beter op Inholland zelf Bedrijfseconomie gaan doen, commercieel ingericht? -> Commerciele Economie, maar let op, Inholland..

Dit zijn in ieder geval wat main points, je blijft bezig gegevens te achterhalen en dingen aan te passen/te vragen daar
Geloof me nou maar, reis die 20 minuutjes verder..
Mocht ik in jouw schoeisel gestaan hebben dan had ik het wel geweten..
 
Eerst 6 jaar vwo N&G.

Nu 2e jaars Image&Media technology(mediavormgeving voor tv,film,dvd noem maar op) aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.

Later mn eigen reclamebureau als t ff kan :p
 
Back
Top