Wat willen jullie worden?

ik wil worden...

heb net vwo N en T afgerond.
volgend jaar Technische Bedrijfskunde studeren.
Zo kan ik later hopelijk hoog in een bedrijf komen en directeur worden of zelf een bedrijfje starten
 
Ralf said:
Beheer ICT teveel theorie, jij dacht dat je leerde hoe je moest MSNnen enzo, net als 90% die die opleiding doet? :p

hm, ik heb dus vwo gedaan, en dacht dat bi (bedrijfskundige informatica) ook wel leuk was :p
Hehe niet dus

volgend jaar accountancy:W
 
Ik heb eerst Havo gedaan E&M en heb nu succesvol het eerste jaar HBO Commerciele Economie afgerond.

Ik zit op INholland in rotterdam.
 
Big B NRG said:
Ik heb eerst Havo gedaan E&M en heb nu succesvol het eerste jaar HBO Commerciele Economie afgerond.

Ik zit op INholland in rotterdam.

Bij mn broertje in het leerjaar toch +ralf+ .

Met die mafkees uit Numansdorp, en niet te vergeten dhr Aap :D
 
Ik heb btw mijn havo niet afgemaakt, nu doe ik mbo n4 multimedia vormgeving, ik ga nu naar het 3e jaar. Hierna weet ik nog niet wat ik wil gaan doen, iig iets met beeld of geluid. HKU oid.
 
Opzorp said:
Ik heb btw mijn havo niet afgemaakt, nu doe ik mbo n4 multimedia vormgeving, ik ga nu naar het 3e jaar. Hierna weet ik nog niet wat ik wil gaan doen, iig iets met beeld of geluid. HKU oid.

heb het zelfde als jij heb ook me havo niet af en ga volgend jaar mbo n4 hotelmanagement doen @ Mondriaan:D opleiding van 3 jaar en het 4e jaar 10 maanden naar Buiteland (kiezen uit: Amerika,Spanje,Frankrijk,Zwisterland,Belgie,Duitsland,Engeland, Canada maar mag natuurlijk ook gewoon hierblijven :p )
 
vmbo kader gedaan, geslaagd met nix uitvoeren +ralf+, toen gekozen voor bbl automonteurs opleiding, 4 dagen werken 1 dag naar school, nu dus 5 dagen werken omdat school afgelopen is.
en dat doe ik een half jaar ong. :)
 
Ik heb VWO NG + Ec1 gedaan. Volgend jaar Bedrijfskunde aan de Erasmus (Rotterdam).

Later als ik groot ( :rolleyes: ) ben wil ik een leidinggevende functie. Manager, bedrijfsleider, directeur, eigen zaak....
 
Ik heb HAVO + MBO Werktuigbouw + HBO Werktuigbouw gedaan... Sinds eergisteren ben in afgestudeerd, en zoek een constructeursfunctie...
 
ik doe nu voor de 2e keer havo 4 :D met profiel E&M. ik hoop over te gaan maar is nog even afwachten, moet nog wat cijfers terug krijgen :X
En daarna waarschijnlijk naar het IVA in driebergen +ralf+
 
VWO Natuur & Gezondheid +informatica

Als ik geslaagd ben (ws wel) ga ik Image & Media Technology studeren aan de Hogeschool v/d Kunsten Utrecht. Ik ga zelf niet uitleggen wat het is dat laat ik hun site wel doen :p

De opleiding BDes Image & Media Technology leidt je op tot mediavormgever die gebruikmaakt van digitale animatie- en vormgevingstechnieken en die de vormgeving verzorgt van mediaproducties. Deze producties betreffen het gebied van televisievormgeving en het commerciële terrein van videopresentaties, spots en corporate identity. Het bijzondere van de opleiding is de combinatie tussen animatie en mediavormgeving en de grote diversiteit in producties.
 
Back
Top