Wat willen jullie worden?

skinso said:
zit nu op de havo NT en NG ga richting bouwkunde of automonteur hbo opleiding, kijk het nog even aan (was dom dus moet nog een jaar havo) :D

net als ik |( volgendjaar beter!
wil na Havo N&G HTS Autotechniek in Arnhem proberen...
 
Lieuwe said:
Ik ga volgend jaar studeren aan de IVA in Driebergen. Wil in toekomst liefst een zaak starten met autoverkoop/tuning oid :) Vooral iets met tuning lijkt me zwaar bruusk. Nog meer mensen die naar IVA gaan of geweest zijn ?


Hangt wel reclame bij ons op school over de IVA.
Lijkt me niet echt wat. Allemaal van die rijkelui kinderen strak in pak enzo.
Maar aan de andere kant als je er slaagt heb je een mooi papiertje.
 
zit op dit moment op de havo en haal het wss weer niet.:(
Moet dus nokken van skool:)
Word volgend jaar wss Roc Almelo denks :O
 
net zo gespierd als yasin ^^


ff serieus , ik wil advocaad worden of wat met politiek doen .

vind jura erg interessant en politiek ook wel , ben ook lid van jeugdorganisatie van de FDP (liberale partij in duitsland)
 
Grafisch Designer & Webmaster... met mijn eigen reclame buro offcourse :)
en als ik over 2 jaar nivo4 multimediavormgeven afrond op naar de DesignAcademy @ TU/e of Kunst Academy in maastricht..

-Tom
 
Lieuwe said:
Ik ga volgend jaar studeren aan de IVA in Driebergen. Wil in toekomst liefst een zaak starten met autoverkoop/tuning oid Vooral iets met tuning lijkt me zwaar bruusk. Nog meer mensen die naar IVA gaan of geweest zijn ?

Gebruik de search eens voor de gein, er zijn al 10 topics over de IVA geweest ofzo, in de eerste paar zie je mijn mening erover.
 
Nou ik zit er ook aan te denken om naar de IVA te gaan, maar het is nogal prijzig:d
Wat is dan een goed alternatief ipv de IVA?
Btw Mbo niveau..
 
Arnie said:
Hangt wel reclame bij ons op school over de IVA.
Lijkt me niet echt wat. Allemaal van die rijkelui kinderen strak in pak enzo.
Maar aan de andere kant als je er slaagt heb je een mooi papiertje.

Dit valt wel mee hoor.. Het zijn niet allemaal rijkelui kinderen, mn broer zit er ook :rolleyes:
Hij doet dit jaar examen, hij heeft net de laatste examens gehad en hij gaat het wel redden. IVA is een goede maar ook dure school.. Maar de baangarantie die ze eerst gaven krabbelen ze nu een beetje van terug omdat de banenmarkt een beetje aan het inzakken is..
 
MAVO-D, Toen Bouwkunde 2 jaar (is zo gigantisch saai), nu ga ik volgend jaar naar de opleiding motorvoertuigtechniek bedrijfsleider / ondernemer klein bedrijf waar ik instroom in de 2e jaar.
 
Zullen vast wel wat van die irri mensen omlopen, maar die moet je dan maar gewoon ignoren. Heb er iig wel zin in .. heb al kamer etc :)

Als er nog members zijn in de buurt van Driebergen die nog ruimte hebben voor een Zipsp hoor ik het wel ;)
 
Last edited:
Na vorig jaar al mijn Havo (E&M) gehaald te hebben en een jaartje werken ga ik in September beginnen aan de studie HBO Integrale Veiligheid in Den Bosch. Hoop later terrecht te komen in een functie bij een evenementenbureau of iets dergelijks. Dus iets in de evenementenbeveiliging.
 
Was voor de mavo geslaagd,toen MBO ICT gestudeerd.
Door te veel les uitval ben ik maar gestopt met die opleiding.
Uiteindelijk ben ik een andere richting ingeslagen, en ik handel nu op de beurs(AEX) met aandelen en opties. Ik hoop dat dit nog verder positief uitpakt en dat ik daar dus me toekomst in kan maken :)
 
izimo491 said:
nou wat ik toch het allerliefste zou worden is autodesigner alleen weet kbij god niet waar kdie opleiding kan doen?? ben nu gediplomeerd autotechnicus :D

kun je het beste naar de iva in driebergen dat is DE school voor autobranche&management wel in groot nadeel is particuliere school en zeer duur. vriend van me zit er ook op iets van 25.000 pleuri duss. excl. kost en inwoning. doe btw Mbo Internationale Groothandel, 2de jaar niveau 4. nadat Mavo-D heb gedaan.
 
Dan moet je dus of rijke ouders hebben, of een lening zien af te sluiten :P
Autodesigner/tuner lijkt mij ook wel wat. Alleen denk ik dat je er niet veel aan gaat verdienen omdat je steeds meer flitspalen + politiecontroles krijgt. Dus (bijna) niemand laat ze karretje meer ff tunen..
 
Ik heb VMBO Elektrotechniek B Niveau gedaan met 2 vingers in me neus :P

Ik heb er nu best wel spijt van, Ten eerste omdat ik elektro geen ene aars aan vindt.
Ten tweede dat ik mezelf Van de Havo heb weg gewerkt

Ik heb 3 jaar gewerkt als monteur maar vondt het dus helemaal nix en ben ermee gestopt.
Nu ben ik machinebediende @ een grote kunstof fabriek dat werk bevalt me zeer goed ! tot mijn verbazing.
In de loop van de tijd wil ik tog wel graag de landmacht in en daar iets leuks doen :)
 
Back
Top