Later, auto of motor? en welke?

Ami®

MALAGOETIE VuurVos
Kijk, scooterrijden doe je denk ik tot je je (motor)rijbewijs heb he..

mja, daarna wil je wel een auto of een motor..

Wilde wel even weten wat jullie in gedachte hadden, om later aan te schaffen :)

Ik ga zeker deze motor kopen... (vroeg of laat)

Suzuki Hayabusa TLR 1300 :W

mja, wel na me 21ste :|:|:|, is namelijk veeeeeeeeeeeel meer dan 25 KW (k*t regel) :|
Maar toch..!
motor04.jpg
8)
Deze motor is gewoon echt gruwelijk!!
:W :W :W :W :W :W
 
Advertisement - register to remove this

Die hayabusa is best mooi, normaal ben ik er geen fan van maar deze is wel redelijk vet. Maar toch heb ik liever iets lichters :).

Ik zit nu ook te twijfelen tussen oto of motor, maja, ik zie wel 8)
 
Deze Hayabusa is inderdaad veel mooier dan degene die ik aanzie al Hayabusa, met die grote, lompe, ronde neus.....want die vind ik echt :r maar deze ziet er heel gelikt uit, ik zou zeggen, ga alvast maar sparen.......:p
 
Ik ben nu bezig met m'n (auto)rijlessen, maar ik heb besloten om toch m'n scooter niet de deur uit te doen. Het blijft gewoon het fijnste in de stad, lekker wendbaar enzo. En de zomer komt er weer aan niet te vergeten! 8)
 
Ik hoop ooit nog eens een Suzuki GSX-R van een paar jaar geleden te mogen bezitten.

Er zijn nog wel meer die het bezitten waard zijn. Wie weet wordt de Benelli Tornado 900 ooit nog eens in productie genomen.

Die motoren van nu hebben trouwens vaak zo'n aflopende achterkant en dat vind ik dus niet mooi. (zoals die van dat plaatje hierboven).
 
Die tornado roels echt wel, ik wil er ook 1jte:) en hijs allang in productie hoor, we werden afgelopen zomer in Italie door 'n Tornado gevlamd:p
 
Originally posted by Roadrunner
Ik moet Lancer EVO hebben :) Of Beetle RSI :)

Beetle RSi is echt TE lelijk:)

Ik wil een zwarte BMW 320i [coupe] hebben over een paar jaar, vorig model... Dus voor mij geen belachelijke droomauto's of motoren, ook geen nieuwe, gewoon tweedehands dus...

Motor zal er in de toekomst ook wel komen, geen idee wanneer... Nog even wachten tot het scootervirus is uitgewerkt;)
 
btw. Amir figuur, hoe lang ben je?

Ik neem hierna (na RS125) een R6

En auto ga ik nu nog niet aanschaffen, we hebben er twee. Maar ander tog echt een Bmw. |(
 
Last edited:
mja ik ga als ik beetje centjes heb koekeloeren voor een Pontiac Fiero GT :)

die zijn best betaalbaar, en wel leuke bakken vind ik.
ik hou wel van amerikaanse shit :)
 
Ik wil van de zomer een 250cc racer erbij zien te krijgen voor de hobby en ik ga vrijdag met oto rijbewijs beginnen en dan wil ik de astra 888 8) .
Net zo iets als de imprezza 555
 
Originally posted by Ami®
Kijk, scooterrijden doe je denk ik tot je je (motor)rijbewijs heb he..

mja, daarna wil je wel een auto of een motor..

Wilde wel even weten wat jullie in gedachte hadden, om later aan te schaffen :)

Ik ga zeker deze motor kopen... (vroeg of laat)

Suzuki Hayabusa TLR 1300 :W

mja, wel na me 21ste :|:|:|, is namelijk veeeeeeeeeeeel meer dan 25 KW (k*t regel) :|
Maar toch..!
motor04.jpg
8)
Deze motor is gewoon echt gruwelijk!!
:W :W :W :W :W :W

dat is GEEN hayabusha maar gewoon een TL1000R

Dit is de welbekende lelijke hayabusha GSX 1300R weet ik veel wat nog meer

bp_haya_silver.jpg


Ik ga binnenkort voor een Pug 205 1.9 GTi als 1e oto :)
 
ik wil een motor, een naked bike dinges...iets in de trend van deze ducati

pg_ms4foggy_18.jpg


maar eigenlijk ook een auto, 2e hands seat arosa ofzo 8)

Maar ik moet nog ff zien wanneer ik klaar ben met school wat het beste is om naar me werkt te gaan enzow...
 
Back
Top