Gereedschap om te sleutelen aan scooter / auto / motor

ik gebruik ring en steeksleutels van Hazet,
diverse ratelsets en momentsleutels van Hazet en Tengtools,
knip, knijp en overige tangen de Master of Top serie van Gamma en Knipex
plus een shitload aan schroevendraaiers van verschillende merken.

hamers en wat grover gereedschap haal ik ook gewoon bij de bouwmarkt.
 
En ik heb veel gereedschap van de Aldi, label is Topcraft, maar het is volgens mij gewoon Mannesmann spul.
 
Ik gebruik zelf Stahlwille. Er is nog nooit wat kapot gegaan, terwijl ik het niet altijd gebruik waar het voor bedoeld is. De prijs/prestatie verhouding ligt natuurlijk compleet scheef voor particulier gebruik, dus andere merken zullen ws de voorkeur hebben. Tangen ed. zijn van Knipex. Ook prima (!) spul.
 
Ik heb die set die tijd terug hier werd aangeboden met inkoopactie, Crown Tools, ik zou het niet echt aanraden. Mijn kleine ratel viel gewoon uit elkaar nadat er remvloeistof op kwam, en er zijn een paar stukje van schroevendraai stukjes afgebroken.

Ik zit op het moment te kijken voor een luchttol, dat lijkt me wel fijn

Haha ja idd die heb ik ook nog. :p Die gebruik ik alleen als ik erhes op locatie wat moe sleutelen of zo. Of als iemand een keer een dop nodig heeft. :+ Ben ik daar ook weer vanaf. :D
 
Ik gebruik zelf Stahlwille. Er is nog nooit wat kapot gegaan, terwijl ik het niet altijd gebruik waar het voor bedoeld is. De prijs/prestatie verhouding ligt natuurlijk compleet scheef voor particulier gebruik, dus andere merken zullen ws de voorkeur hebben. Tangen ed. zijn van Knipex. Ook prima (!) spul.

Knipex is idd echt supergoed, Bahco tangen ook trouwens.
 
Knipex heb ik ook een paar tangen van. Prima spul idd, volgens mij ooit nog van de middelbare school geleend :rolleyes:.
 
bij gamma hadden ze vorige week een kist op wielen waar zo een beetje alles inzat wat je op kon noemen was aardig handig maar met een prijskaarteje van 350€
 
Gewoon ff de actiekranten uitpluizen van stahlwille, facom, gedore en evt snap-on. Ik heb veel snap-on thuis en op het werk maar is redelijk overpriced en soms wat lomp gemaakt dus voor de hobbyist niet altijd interessant.
 
Bij mijn pa gebruikte ik altijd snap on en facom. Dingen gaan ook al eeuwen mee. En werkt nog perfect allemaal.

Maar ja, snap on is dan ook gelijk weer zo duur....
 
Back
Top