waar laten jullie je gereedschap??

Dank u, Dank u :)

Ik heb zelf een polijst verbod gekregen voor in de garage :|

''allemaal pluizen en sputters'' Dus vandaag in de kou onder de party tent gepolijst x|
 
A-Bizar said:
Bij mij ligt alles altijd overal en nergens om me scoot heen :p

Ik ben altijd aan het beunen en dan moet ik ineens ff snel iets vast draaien met ander gereedschap. Dan heb ik bv geen tijd om rustig alles los te laten , naar mijn kist te lopen , het terug te leggen , nieuwe zoeken etc... dus gooi alles op de grond wat ik denk nodig te hebben.

Eind van de dag alles in de kist en klaar :D

haha bekend idee, binnen 15 minuten is bij mij 18 m^2 ofzo 1 grote klerezooi geworden :p
 
Najah, bij mij gaat et meestal zo:
Zaterdags, rond 2 uur ofzo, hebk nix te doen, Dus ga maaris aan me scooter kloten.
Me vriendin komt altijd rond 5 dus k heb nogwel ff de tijd ( denk ik dan )
Majah, voordat je et weet ist al half 5, dus ik werkkleren uit, scooter aan de kant. En jah hoor, Dingdong, vriendin.
Opruimen doe ik strax wel, pa komt thuis ( flippen ), WEER een kutzooi, WEER nie opgeruimd, Nu heeft die zelfs besloten om een eigen garage in de 8ertuin te maken waar ik nie in mag.

en ze leefden nog lang en gelukkig
 
Simke said:
Najah, bij mij gaat et meestal zo:
Zaterdags, rond 2 uur ofzo, hebk nix te doen, Dus ga maaris aan me scooter kloten.
Me vriendin komt altijd rond 5 dus k heb nogwel ff de tijd ( denk ik dan )
Majah, voordat je et weet ist al half 5, dus ik werkkleren uit, scooter aan de kant. En jah hoor, Dingdong, vriendin.
Opruimen doe ik strax wel, pa komt thuis ( flippen ), WEER een kutzooi, WEER nie opgeruimd, Nu heeft die zelfs besloten om een eigen garage in de 8ertuin te maken waar ik nie in mag.

en ze leefden nog lang en gelukkig

maar dat betekent dat jij nu ook een eigen gagrage krijgt:)
 
nooit last van 8)
meestal sleuteld me pa tegelijk, en die is meestal langer bezig met een autootje dus pleur ik al mijn gereedschap als ik klaar ben naast hem +ralf+
 
koffer

koffer.jpg


bord

bord.jpg
 
ik heb een oud wijnkistje waar een jaar geleden 2 flessen wijn inzaten. Best handig, alleen begint ie nu toch wel een beetje dood te gaan.

edot: voor dude hierboven: :eek:
 
Damn hoeveel spijkers hanger er wel niet in het bord daar boven echt veel gereedschap je hebt er gewoon een plattegrond voor nodig :p
 
GhostFace said:
Mensen belangstelling in ons gereedschapsbord..? Dan zal ik wel ff foto zoeken.. 8P

Gevonden:




zeer netjes :~ ... zolang je alles direcht NETJES opruimt is zoiets idiaal..

ik(wij papa :p) ook zoiets aan de muur maar dan 1/4 van wat jou heb met steeksleutels enzo...

ik me pa gereedskoffer zitten alle tangen, schroevendraaiers, imbus shit en dat kleine spul :)
 
Wat wij van het bord pakken hangen we gelijk ook terug als we er klaar mee zijn zodat het allemaal netjes op de juiste plekken blijft hangen...

Alleen me vader denkt er over om nog 2 van die borden te maken omdat we nog veel meer gereedschap hebben maar dan in kisten..Dus misschien komer er nog 2 bij..:)
 
GhostFace said:
Mensen belangstelling in ons gereedschapsbord..? Dan zal ik wel ff foto zoeken.. 8P

Gevonden:


*is jaloers*

En waar ik me gereedschap laat?
da vraag ik me zelf ook nogal us af :|
ben ut gvd altijd kwijt :+
 
Valt wel mee.. Als je de ring-steeksleutels bedoelt.. Aan de linkerkant zijn het gewonen normale en aan de rechterkant zijn speciale sleutels voor me vader zijn motor... Zijn engels speciale sleutels..
 
kga binnen kort alles van me pa maar wegflikkeren en wat nieuws kopen , want dit is echt sleutelen met de pet op :(
 
Back
Top