waar laten jullie je gereedschap??

M@ste®foo®t said:
op de grond in een emmer of aan de muur....we zijn het meestal kwijt.

Kwijtraken heeft iedereen wel denk. Kan me niet voorstellen dat iedereen continu naar z'n kast loopt om er wat in te leggen. Je kan het immers ook ff op de scooter ofzo leggen, alleen raakt iets dan nog weleens snel zoek :+

in een plastic tas in mn scooter.
Heb alles bij de hand om een scooter totaal uit te kleden.
op het blokje na dan. en anders in een gereedschaps kist op mn kamer.

Bij mij is't ong zoals bij dna-ben maar dan is de ruimte ong 8X6m., dan nog een tussenruimte(8X3m.) en dan nog een garage met 1 motor van pa uit 1925 en nog een paar andere motoren+veel onderdelen(8X6m.) 8)
prettig om te werken met zoveel ruimte, maar het nadeel is dat je soms een half uur aant zoeke bent naar bijv. ringsleutel 10, terwijl we ong. 3 van zo'n setjes bijelkaar hebben. Daarom moeten we tegewoordig alles achter onze kont opruimen :W

de sleutelplek +ralf+

karretje
cimg45941mp.jpg

ratelsetjes
cimg45954eh.jpg

bord
cimg45967gy.jpg

4kasten vol specialer gereedschap
cimg45981jh.jpg

mijn schuur is gewoon super klein gewoon:P

en als ik het weer opruim en de eerst volgende keer dat ik weer werk in de schuur ligt de gereedschap ook overal waar het gewoon niet hoort

heb een ophangbord maar die is gewoon leeg:P

dna-ben said:
Leg t gwoon erges dichtbij neer:P
afbeelding
afbeelding
:~ :~ :~ lekker werkplekkie!!

Toen ik nog thuis woonde stond mn scooter in een kleine box;
staaternuzobij.jpg

Ruimte is 1meter breed. Ik ben 1.97m lang. Ik zat daar altijd naast mijn scooter gepropt, met altijd binnen 5 minuten kramp in mijn benen, omsingeld met gereedschap.
Ik had altijd hetzelfde als wat meer mensen blijken te hebben; Je draait een moertje los, legt je steeksleuteltje weg, legt het moertje weg, en zoekt je vervolgens een kwartier de pleuris opzoek naar je steeksleuteltje om het volgende moertje los te halen.

Nu woon ik samen met mn vriendin, en heb ik mn eigen box +ralf+ Ongeveer 20 vierkante meter. Ben gister toevallig bezig geweest met het ophangen van planken, het wegzetten van een werkbureau, en het opruimen van troep. Ga nog een bord weghangen voor mn gereedschap en dan heb ik ook een heerlijke werkplek!! :love: Foto's volgen als het af is 8)

cimg45941mp.jpg

cimg45954eh.jpg

Zo Mooi Spul Maykel 8)

Ik heb het gewoon in zo een blauw ijzeren kist zitten en ja allemaal gereedschap van me pa maar als ik dat kwijt maak oid. :X dan ben ik nog niet blij :rolleyes:

Ik maak morgen wel ff een foto van men gereedschap kist ;)

ik heb al men gereedschap op men werk liggen, wat ik dus ook allemaal gebruik. lekekr handig, heb ooit eens voor (ik geloof) 2700 gulden een complete kist van stahlwille gekocht. als ik nu ontslagen word neem ik men kist gewoon mee.

heerlijk een eigen kist. iedereen afblaffen die aan je gereeschap komt

bbc101-38-1.jpg

zoiets heb ik dus, alleen die van mij is groen en al wat ouder.

Heb 2 maanden terug bij de action (soort aldi) een gereedschapkist gehaald. Koste me 30 euro. Van het merk stanley. Ding is echt handig je kan alle delen van elkaar halen en past echt een hoop in.

* External Dimensions:
48.8x31.5x82.2cm
19.2"x12.4"x32.4"
* Wheeled modular storage-separated into 3 units
* Can be configured to task
* Convenient adjustable handle
* Heavy duty 6" rubber wheels
* 3 drawers with dividers
* Flip bin large tools storage easy to access

19603.jpg

En om nou te zeggen dat Maykel's pa zo vaak aan het sleutelen is :rolleyes: , maar idd erg mooi setje.

Wat hebben wij thuis,
Zelfgemaakte werkbank kast met 3 ondiepe laden en 1 diepe lade.
Verder nog 4 grote deuren voor groot gereedschap e.d

cimg38179dx.jpg

En 1 gekke gereedschap kist die er laatst een keer hing (ben nog altijd opzoek naar me gereedschap in de ouwe kast:P)
runner18fc.jpg

//en het is er altijd een teringbende :X

ik heb een hoek van de garage voor mijn zooi "ge-eigend" :D
al me gereedschap wat ik gebruik ligt ergens in dat hoekje.. sleutelen doe ik meestal buite onder het afdak.. en dan tief ik al het gereedschap wat ik nodig heb ff in een doos en die neem ik dan mee..
dat geld ook voor losse onderdelen die mik ik allemaal in een doos..
en leg die ergens in mijn hoek neer..
9 van de 10 x dat je de garage bij ons binnekomt is alles op geruimt behalve mijn hoek :) net als mijn kamer :D

durf er ook geen foto van te make daar is het te erg voor :D

rs-ruud said:
waar men pa vanaf moet blijven is m'n gereedschapskissie +pippi+
wb2.JPG
Klein kind :P
Anyway, zoiets met wieltjes ja, ik moet telkens alles in zon kist gooien aan de andere kant van mijn garage. Mijne is best groot, denk zon 7 bij 7meter, dus heen en weer lopen is klote. Die kist weegt ook een vermogen dus is ook klote.
Ik heb zon kleintje nodig, en niet zon lomp ding. Maarja kost ook weer geld en zo blijf je bezig :(

Edit: Mijn kist met de nodige inhoud :D
FT_125126_n_bzl.jpg

Back