waar laten jullie je gereedschap??

Wij hebben mazzel dat mijn pa altijd al bergen gereedschap heeft en hij heeft ook allemaal van die karretjes en kisten. Verder hebben we een 2 werkbanken in de schuur staan, daar ligt ook veel op.

Eerst was het een behoorlijke zooi, omdat mijn broertje al zijn scooters en zooi ook in de schuur had staan. Nu heeft hij de spuitcabine voor zijn spul en kunnen we weer wat vinden :)
 
ik werk bij een autogarage, hebben ze laatsts van die nieuwe gereedschaps wagentjes gekocht, inclusief nieuw gereedschap, dus de oude 4 karretjes inclusief gereedschap moesten weg:W, mooi 1ntje kunnen kopen voor €30, geen geld toch?:p
maar als ik echt ga sleutelen aan mijn beestje ga ik altijd naar een maat van mij, zijn pa was vroeger autodealer dus heeft hij alle gereedschap en apparaten, zoals bandenapparaten enz. in zijn garage staan:)

grtz
 
kris@spaceship said:
Wij hebben mazzel dat mijn pa altijd al bergen gereedschap heeft en hij heeft ook allemaal van die karretjes en kisten. Verder hebben we een 2 werkbanken in de schuur staan, daar ligt ook veel op.

Eerst was het een behoorlijke zooi, omdat mijn broertje al zijn scooters en zooi ook in de schuur had staan. Nu heeft hij de spuitcabine voor zijn spul en kunnen we weer wat vinden :)

jammer dat je niet weet wat je met die spullen aanmoet :henko:
 
ik heb een doppenset in een koffer waar ik het meestal wel mee red en de koppeling sleutels en dergelijke apart gereedschap in 1 van de keuken laatjes dat ruimt mn moeder altijd op :p
 
fc267265.jpg


In die rooie kist :)
 
Dat is geen gereedschap. Of tellen jullie gereedschap om bierflesjes open te maken ook mee? :W

/edit: fuk beetje gr00t, ff resizen :*

63rf.jpg
 
PaulM said:
Dat is geen gereedschap. Of tellen jullie gereedschap om bierflesjes open te maken ook mee? :W

/edit: fuk beetje gr00t, ff resizen :*

63rf.jpg


Jup dat is uiteraard het belangrijkste gereedschap van het bord.. ;)
 
kick:p


ik ben ook opzoek naar gereedschapwagen, liefst degelijk merk.

Geen al te groot karretje, wel gevuld en rond 1250eur.

iemand tips?
 
We hebben hier een berner..

mss wat voor jou... ligt er natuurlijk ook aan wat je allemaal wil he?!
anders kun je net zo goed die gare kar van de gamma halen :p
 
Ik heb meestal mn gereedschap in een gereedschapskist maarja als je hebt gebruikt ligt het op de grond, op de werkbank, in je zakken, enz en dan raak je het kwijt tot je kist leeg is..8P

Bij mij is het meestal zon ***** zooi dat ik niet weet waar het ligt....

Gr.Enzo
 
Een gedore gereedsschaps kar,was wel duur maar is zeker wel kwaliteit.Hebben ook heel veel gereedschap van gedore,ik vind het gewoon een goed merk.Zoals velen zeggen:goed gereedschap is het halve werk!:p
 
Back
Top