Waar kan ik me voorstellen op dit forum?

Advertisement - register to remove this

Ok, dankjewel Bas.

Ik ben Manuel, 42 jaar, jong van geest en woonzaam in Limburg. Maar mijn roots liggen in de achterhoek.

Heb jaren in de horeca gewerkt net als in de bouw.

Ik rij momenteel een sym orbit (onbegrensd)
En ben bezig om van een peugeot fox iets leuks te maken. Om een beetje de bossen in te gaan.

Heb me eigenlijk het laatste jaar pas verdiept in de brommer techniek. Ik leer graag en geef ook graag advies maar enkel over zaken waar ik wat van weet.

Nou ik zal zeker zo nu en dan op het forum te zien zijn.

Heb je vragen? Ik hoor het wel.

Met vr gr,
Manuel.
 
:cool: Manual,

Ik ben zelf maar enkele jaren ouder en bij mij is ook is de brommer techniek erin gekropen jaren terug.
Soort jeugdsentiment wat is blijven hangen om het zo maar even te zeggen...
Wel van een uitstervend ras helaas..., v.w.b. je keuze van de Peugeot Fox is dit eigenlijk best een lastige bromfiets om op te lappen en de bossen in te gaan. als ik me niet vergis zijn er 2 verschillende CDI's en stator's welke niet compatible zijn met elkander.

Maar goed, dit is echter iets voor een later stadium lijkt me! Voor nu. Welkom op het forum ;).
 
Hoi Floris,

Dankjewel. Ja is een lastige brommer maar wel leuk. Onbegrensde CDI komt morgen binnen. De prop eruit halen en wat lichtere rollen. Dan eens verder kijken.

Heb meteen een vraag, de fox heeft een vario bus geen ring. Is hier nog iets qua vermogen uit te halen? Bij mijn sym had ik wel een ring.

Ik wil niet sneller maar meer kracht onderin. Ik merk ook dat de koppeling vrij laat aangrijpt. Bij gas doet die vrijwel niets pas als ik een beetje op snelheid ben komt het vermogen pas. Gevoelsmatig slaat die dan pas aan. Deze moet meteen aanslaan. Hoe is dit te regelen?

Met vr gr,
Manuel
 
Back
Top