waar laten jullie je gereedschap??

r0xracer

Well-Known Member
ik ben benieuwd hoe jullie je gereedschap bewaren want bij mij kan je binnen 5 minuten niet normaal meer lopen in de schuur!!;)

dus hoe doen jullie dat??
 
Advertisement - register to remove this

nee idd die dingen zijn echt duur
mijn gereedschap (oke oke vaders gereedschap :p) hang ook op bord of in kasten
en ik moet het wel goed opruimen anders word er niet meer gebeunt
 
Dit probleem heb ik ook.
Ik zoek me altijd de pleuris, kan nooit meer me rateltje vinden terwijl ik hem 1 minuut geleden nog bebruikt heb 8P
Ook ben ik alles kwijt ik leg het overal neer en na een middag klussen ben ik een uur bezig met opruimen, ik kan het gewoon niet terugleggen 8P
Maar ik heb dus hetzelfde probleem :'(
 
ik gebruik papas gereedschap en dat ligt in dozen rekken en als ik nie opruim gelijk dan moet ik maar ergens anders beunen dus spreekt voor zich hahah
;)
 
dartmaster187 said:
Dit probleem heb ik ook.
Ik zoek me altijd de pleuris, kan nooit meer me rateltje vinden terwijl ik hem 1 minuut geleden nog bebruikt heb 8P
Ook ben ik alles kwijt ik leg het overal neer en na een middag klussen ben ik een uur bezig met opruimen, ik kan het gewoon niet terugleggen 8P
Maar ik heb dus hetzelfde probleem :'(

gelukkig!

ben ik niet de enigste die dat probleem heeft;)
 
Bij mij t zelfde probleem altijd valt alles op de grond enz|( en als ik dan iets weggooi gooi ik het gereedschap ook weg :X dus alles weer kwijt:S maarja ik kom er wel:p
 
wij hebben zon verrolbare kist die je omhoog kan uitschuiven en weer in kan schuiven...zon blauwe....had me pa keertje gefixt op de werk.... handig ding opzich
 
Tadaa.. in me schuur van 3 bij 3


photo310179mf.jpg


Lade 1 : schroevendraaiers
Lade 2 : Hamers
Lade 3 : tangen
Lade 4 : meuk
Lade 5 : Ratelgebeuren
Lade 6 : Steeksleutels
Lade 7 : Speciaal gereedschap
Lade 8 : Waterpompje+70+hele hoop onderdele ;)
 
Bij mij ligt momenteel alles op de grond.. echt irritant als je bijvoorbeeld geen sleuteltje 10 of een inbus op maat wilt hebben :)
Ik heb voor school wel een oprolbaar gereedschapsetje.. bestaat uit combinatietang, striptang, punttang en kniptang, 2x kruisschroevendraaien, 2x plat (groot en klein) en een mesje.
Wil wel nog een koffertje kopen met een ratel + alle maatjes, en een goed inbussetje.
 
Aerox-man said:
had je pa die zelf gemaakt op zijn werk of hda hij hem gekocht?
want ik wil ook zoiets hebben!!!
ik maak ff foto van dat ding.... ik weet niet hoe ie dr aan is gekomen...we hebbe em al heeel lang...


Edit::
gereedschapkoffertje2xm.jpg


nog kast met doppendozen en nog veel meer...
ladekastvolzooi3qh.jpg


Edit::
 
Aerox-man said:
ik ben zelf eigenlijk van plan om zo verrolbare gereedschapkist te kopen!!
weet iemand waar je dat ding kan kopen?

Voor deze banken kan ik zorgen. Als er interesse is op forum kan ik kijken of er leuke prijs te maken is :7 :)

(Mn pa heeft vertegenwoording van oa zulk materiaal)


werkbanken3zk.jpg
 
Back
Top