waar laten jullie je gereedschap??

jorick said:
pas gekocht 8)

beta_c24p2.jpg


alleen heeft die van mij een traanplaat bovenblad.

+ralf+


€??
 

Eens facom, altijd facom 8)

Gelukkig heb ik een pa die het nodig vind zon kist te hebben, dus heeft hij zo een gekocht met alles erop en eraan. Mja nu zijn mijn ouders gescheiden en heb ik maar besloten zijn kist te houden en heb ik hem mijne gegeven :) (Weet ie nog niet hoor :D)
Mijne is ook vrij aardig moet ik zeggen :) een workmeister ofzoiets meen ik :S
 
ik prop gewoon al mijn gereedschap in het dashbordkastje:p naast me reserve blok


nee ik heb een paar kisten die ik meeneem naar meetings en thuis hangt staat ligt alles in een kast die OP SLOT KAN (jongere broertjes)
 
tuynheck said:

Eens facom, altijd facom 8)

Gelukkig heb ik een pa die het nodig vind zon kist te hebben, dus heeft hij zo een gekocht met alles erop en eraan. Mja nu zijn mijn ouders gescheiden en heb ik maar besloten zijn kist te houden en heb ik hem mijne gegeven :) (Weet ie nog niet hoor :D)
Mijne is ook vrij aardig moet ik zeggen :) een workmeister ofzoiets meen ik :S


hoeveel heb je betaald, ik vind het maar rare kasten die nieuwe facom, voor mij iets te veel plastic. Ik ga voor het oudere type in ijzer gaan
 
Deze heb ik voor Sinterklaas gekregen :p :

attachment.php
attachment.php

attachment.php
attachment.php


Ik heb op het moment veel Gedore gereedschap, maar ik wil graag nog wat nieuwe setjes hebben van facom zoals een imbussetje, en steeksleutels met dat ratel systeem.
 
34406423440.jpg


Dit is mijn voorlopig werkplaatsje, deel van het gereedschap hangt aan de muur, dan nog wat in gereedschapskistjes, de rakkejakken enzo(ratelsleutels). Maar als ik aant werken ben ligt het op men werkbank en op de grond... Op de foto was ik aant werk aan men achterste zijkappen:p :)

netjes he? O-)
 
Ik heb het ook altijd op de werkbank of grond liggen. Helaas is dit echt klote met werken.
Nou dat ik al me sleutels pleite zijn (waarschijnlijk door me broer gejat) Heb ik nieuwe gekocht. Ik heb ze allemaal gemakkeerd met verf. En nou zorg ik er voor dat ze makkelijk te vinden zijn. Waarschijnlijk hang ik ze aan een bord.
Helaas heb ik alleen geen ruimte voor zo`n rol wangentje. Maar dat is ook niet gek voor een schuurtje van 4 bij 4. Als ik op me eigen woon hoop ik veel meer plaats te hebben.
 
el bandino said:
hoeveel heb je betaald, ik vind het maar rare kasten die nieuwe facom, voor mij iets te veel plastic. Ik ga voor het oudere type in ijzer gaan

Nieuwe type is vele malen beter dan ouwe :)

Bij de ouwe flikeren de Laatjes steeds uit de ophanghaakje's+ dat deze haakjes ook nog vaak afbreken

Nieuwe type heeft hier geen last van :), Spreek uit ervaring........
 
Back
Top