Net deze tangen gekocht via ebay:
Vond deze beter dan die van gedore, omdat de punt tang langer is van de rechte punttang.. En ook zit er in deze set een tang met een schuine kant.
Overigens die cobra waterpomp tang schijnt heel erg goed te zijn.
Voordeel van knipex vind ik dat ze een heel groot assortiment hebben en voor ieder doel wel een tang voor hebben, die ik zelfs bij gedore niet eens tegen kom.
Setje was voor 104 euro niet goedkoop. Maar een setje met 3 tangen kost al gauw rond de 80 euro.. Dus vind dat ik wel een redelijk deal hebt gescoort omdat de nijptang erbij zit en die met de gebogen kop.
Deze gaan mijn stanley roest tangen vervangen. Bij de knip tang was zelf de isolatie van los gelaten toen ik geprobeerd heb het schoon te maken in de ontvetter bank.
Als iemand goede kwaliteit compressor slang zoekt, kan ik deze erg van harte aanraden:
Sicherheits Druckluftschlauch Garnitur AUPROTEC Soft + Prevost S1 Sicherheits Kupplung. Produkttyp: Druckluftschlauch Garnitur mit Sicherheitskupplung. Produktart: Druckluftschlauch. 3 Schichtiger Sicherheits - Druckluftschlauch mit extrem stabilem Synthetiktextilgeflecht.
www.ebay.de
Zitten ook dure veiligheids koppelingen op van prevost.. (zorgt ervoor dat bij het los halen je apparaat of slang niet meer weg schiet.
Koppeling laat eerst de lucht af, waarna je het gereedschap zo eruit kan halen zonder tegendruk op de slang.