Hebo Racer
M.S.C. member
we shall see
.....
amato...
.....
amato...
Originally posted by Hebo Racer
1. De mafkees is mijn neef, dus ff normaal reageren mag ook wel.
2. Waar staat dat een mondelinge overeenkomst rechtsgeldig is?
3. Het framenummer is wel degelijk aan geknutseld/geklooit, dus dan weet je al meteen hoelaat het is.
4. Als het goed is komt Rudger dit weekend naar Eindhoven om samen met mijn neef naar de Politie te gaan. Als het gewoon eerlijk is, OK.. Maar zo niet, dan zal Rudger zelf NIETS meer te zeggen hebb.
5. Hij heeft helemaal NIET aan de scoot geprutst!!
Originally posted by -[inferno]-
1. nee, want welke mafkees wil er nou ook nog eens 100 extra bij het feit dat ie dat ding op eigen risico heb gekocht.
2. heb jij nooit economie gehad ofzo :| staat zeker in je schoolboek.
3. waarom heeft die gast daar dan niet naar gekeken voordat ie em kocht 8P
de rest spreekt voor zich.
rudger, ik snap best dat je het hier post, maar aan de andere kant weer niet want het is toch zijn probleem?
laat em fijn in ze eigen sop gaar koken, je bent hem niks verplicht.
hij heb em gekocht, gaat ie kapot, fijn, eigen schuld dikke bult, daar hoef jij je verder NIET verantwoordelijk voor te voelen ook al zet ie je onder druk.
Originally posted by Bo RoCkHeAd
een mondelinge overeenkomst is een mondelinge overeenkomst idd..dus ALS hij gejat blijkt te zijn dan moet Rudger zich gewoon aan deze overeenkomst houden en em terugkopen
Originally posted by Hebo Racer
mensen moeten altijd overal meebemoeien, hebben overal op en aanmerkingen op...
De enige personen die weten hoe het precies zit, zijn mijn neef, Bo Rockhead en Rudger.
We wachten gewoon lekker af....
want anders blijven we zo doorgaan..
Originally posted by Bo RoCkHeAd
-Als laatste, over die prijs..1200 euro, dus 100 euro extra is alleen maar omdat wij een aantal dingen nieuw hebben gekocht..zoals ML50,remhendels, middenkap, achterklepje, kmtellerkabel etc.En die zouden we er op laten zitten als hij em terug zou nemen.
-een mondelinge overeenkomst is een mondelinge overeenkomst idd..dus ALS hij gejat blijkt te zijn dan moet Rudger zich gewoon aan deze overeenkomst houden en em terugkopen
maar goed
We gaan met Rudger eerst wel naar de politie en dan kijken we wel verder...
Originally posted by Blue Dream
wat voor een soort briefje zitten jullie dan aan te denken? ik ga me scooter ook verkope dit weekend..heeft iemand er een voorbeeld van met voorwaarden?