Later, auto of motor? en welke?

singleShow.jhtml

Dit is het gewoon, het geluid van een Ducati alleen al... in 1 woord prachtig.

zeker ik ga voor m'n motor rijbewijs als ik over 1 jaar en 5 maanden 18 ben.... Ik haal ook meteen een motor wel is waar een lichte ik zit heel erg te denken aan appie rs 125cc of 250cc
voordeel van 250cc als je dan eindelijk 2 jaar je rijbewijs hebt kan je hem wel volledig laten rijden dus niet afgeknepen op de welbekende 25 kw. Mijn pa heb ook motoro dus dat word dan zeker touren .. :)

als ik een moto koop wil ik voor iets van een zxr400 gaan, begrensd welliswaar :( en als ik echt geld te veel heb een zx6r 25kw versie :P pics:
daves%20zxr.gif

ZXR400, die stofzuigerslangen zijn luchthappers :)
zx61.jpg

ZX6R, als je geld teveel hebt :P

wel handig als je zo'n zx6r koopt, als je 2 jaar rond rijdt, mag je de begrenzing eraf halen en heb je gelijk 100pk ofzow, dan kom je de komende 10 jaar lekker mee :)

Originally posted by Zijwielracer
singleShow.jhtml

Dit is het gewoon, het geluid van een Ducati alleen al... in 1 woord prachtig.

De voorkant is inderdaad erg relaxed, maar de achterkant vinnik maar niets, met die twee kleine vierkante lampjes.

Ennuh, over die Suzuki, kon me al niet voorstellen dat het een hayabusa was, die zagen er inderdaad ook heel anders (lees:lomp) uit. Gisteren nog maar weer eens een blauw witte GSX gezien, das egt de mooiste motor. En dan zo'n 1000cc met een hoge, schuin aflopende achterkant... $$$

Greetz

Ik houd van een beetje luxe gemixt met sportief, dus niet teveel van 1 ding. Ik zat zelf zo te denken aan een BMW, dus ff flink doorsparen. :(

Denk dat er eerder een motor voor mij komt, dit is weer een ander vehaal deze moet gewoon comfi zijn en hard kunnen maar ook weer niet té. Ik houd wel van die super-sport bikes, maar ik vindt naked bikes ook wel wat hebben, zoals de Honda 919 :p

Ik ben dit jaar nog serieus van plan mn motor rijbewijs te gaan halen....

Greetzz DAW

DAWBIKE.jpg

Originally posted by DvD
btw. Amir figuur, hoe lang ben je?
QUOTE]

Ik ben vrij lang :rolleyes:

1,88

Das misschien wel minder, mja, het maakt niet echt heel veel uit, want me pa heeft een Kawa Ninja ZX-6R.. Meeste race modellen zijn voor 1.80 gemaakt... :)

denk dus niet dat die 8 cm uitmaakt *D

Heb er op gezeten, en het is niet echt zo van Oh, ik ben te lang..

5599926632819200x150x1x0.jpg

hij is zelf 1,84 en rijd er zo mee naar spanje 8)

Ik heb trouwens verder lopen zoeken, maar er zitten me een paar plaatjes bij echt...

9||69||69||6
show_2.jpg

Honda (racemodel helaas) mja, wie weet komt er een `consumenten model` van op de markt :)
:~:~:~
cbrrossi.jpg

Rossi-CBR 600F

Die Rossi stond trouwens bij motorport..
Ik had toen een verzekeringsplaatje bij me, van me scooter.. Dus wat deed ik, op de kentekenplaathouder dat bromfietsplaatje plakken
Nou, dat is dus echt vet raar om te zien, zo een lijpe moto, met een bromfietsplaatje......

rood.gif

Honda VTR 1000
:~

Mja, zo kan je eeuwen doorgaan....

Eerst mijn motorrijbewijs enz.. :rolleyes:

Ze zijn btw niet zo duur hoor, liggen allemaal rond de €15.000

Niet dat ik dat heb ofzo, maar ja het is haalbaar.... *D

Originally posted by Red Bastard
Een flink aangeklede Ducati Monster heerscht gewoon :)

ducati monster is idd zeer vet... alleen sommige dingen die ze erop zetten, yuk.. het moet wel een naked bike blijven

dit is de aaaaaaaaaalllllllllleeeeeermooiste monster

ducati1.jpg

kutserver:( :( :(

Last edited:
Auto: Ben nog aan het denken wat ik zal gaan kopen een Honda civic coupe model 94 tot 96 of toch maar meteen een Camaro uit 69. Ben er nog niet uit

Als motor zou ik wel een Harley willen hebben , maar geen evo apparaat nog een echte shovelhead ofzo. En als sjeeser lijkt een Duc 996 me wel wat

ten eerste, ik rijd niet scooter totdat ik mn otorijbewijs heb....
hou scooter er gewoon bij.... of koop er later wel weer 1 bij voor de fun...

maar als motor, tja zou ik wel een Duc Monster willen, gewoon standaard, een zwarte, met een Devil uitlaatsysteem als 1igste xtra :)

darned, vriend van me had gister bijna een Duc monster gekocht, hij had net niet genoeg geld... (Ding was 3000 euro en ZGAN :):):))

als oto, tja, Pug 205 1.9 GTI of Dimma, R5GTT P2, Honda Civic (oude model, GEEN CRX, wel vtec :)) en natuurlijk een MINI Clubman Estate :)

Originally posted by Boeie

maar als motor, tja zou ik wel een Duc Monster willen, gewoon standaard, een zwarte, met een Devil uitlaatsysteem als 1igste xtra :)

Is dat zo'n uitlaat met 2 dempers die onder je blok doorgaat? Dat geluid is gewoon.... ultiem :) 9||6

Auto:
- Corsa B GSI
- Civic (niet het nieuwste, maar het type daarvoor)
- Mini :)
- Kever (met Porsche spoiler + blok :P )

mini

als mijn scoot dood is:(
dan haal ik een mini8) 8)
of een clio williams8) 8)
en later nog een vette bak erbij zoals 911 turbo of
5 turbo1 iets zeer speciaal in ieder geval:p :p :p :W

Back