Later, auto of motor? en welke?

Originally posted by X8R-LeNnY
mja ik ga als ik beetje centjes heb koekeloeren voor een Pontiac Fiero GT :)

die zijn best betaalbaar, en wel leuke bakken vind ik.
ik hou wel van amerikaanse shit :)

Pontiac Fiero is IDD errug vet! Wil ik later ook wel, zag laatst ook een Fiero die was verlengt en helemaal was verandert tot Ferrari Testaross, leek best aardig :)

Als auto lijkt me zo'n VW Corrado ook wel errug leuk, die dingen blazen ook echt wel, en zijn niet extreem duur 2e hands tekoop.

EN tja als motor wil ik dolgraag een ducati 916, mijn oom heeft een gele strada, en dat ding is echt helemaal getuned :) Echt zeer vetjes!

Greetz

Ik koop sowiezo geen motor, dat is echt een moordwapen. Denk dat ik later een auto koop (is trouwens ook een moordwapen). Zijn al een boel bekende van mij de dood mee ingereden.

Originally posted by -=PIN=-

Ja daaaaaaaaaaaaaag...:D
Wachttijd voor een 206cc is op dit moment ongeveer 18 maandjes of meer...
Komende week wordt onze 206cc afgeleverd na een wachttijd van 14 maanden... :|

Maarja, hijs iig op tijd voor de zomer 8)
Misschien heppie hem al 15 maanden geleden besteld........

Originally posted by Tommie

Peugeot maakt sinds een paar weken op 2 of 3 andere locaties ook 206cc's, omdat er zo gruwelijk veel vraag naar is. De wachttijd is nu nog maar 3 maanden.
Ok, ik bel morgen de Peugeot garage, durf te wedden dat het niet zo is maargoed. We zien wel...

en dan werken ze ff snel in een paar dagen die achterstand van 12 maanden weg? geloof je toch zeker zelf niet? En die 206 is pas geleden besteld want toen moest ie het ook zo nodig vertellen op een forum... typisch het geval van een verwend nest@!

oke mijn plannen :!

1.PUG 309 gti16 en die blijft eeuwig en wordt nog vetter.
2.als ik een baan heb komt er een impreza gt turbo (zwart en 555 utvoering)
3.lancer evo 7
4.dan op zoek naar zeldzame bakken en die vet maken en in garage bikken en af en toe mee rijden like nissan sunny gti-r,405 t16 peak,206 t16 seat ibiza cupra 2,porsche gt2 etc :P
maar op dit moment wil ik de 309 vet maken ff vb. pix zoals het moet :W
(
309_steve_7.jpg

309_steve_8.jpg
309_steve_10.jpg

pix van de 405 pikes peak zijn er maar 2 van op de wereld en alle2 gebruikt in de rally nr1 (met framenr #1# blijft in een museum #2# is te koop voor maar 240.000€ :P)
CW57-1.jpg
CW57-2.jpg
spoilertje :P

voor de rest van de verkoop rally oto's verwijs ik u naar deze page http://www.carclassic.com/html/PEUGEOT.HTM rewd je wilde toch een 205 8)

Beetle RSi heeft echt een geluid waarbij een Porsche verbleekt... pff, wat een wijs ding is dat, en een GRIP...waanzinnig. Daarnaast zitten er natuurlijk OZ Superturismo's op :) en het interieur is echt enorm mooi met allemaal carbon(look) en rood/oranje leer.

Maarja, huidige BMW M3 is en blijft de auto der auto's :)

En jij maar rondjes sjezen op Assen :D

Dit is ook wel vet rally otootje........
Suzuki Escudo Pikes Peak........985 PK 9||6
1996_suzuki_escudo_grand_vitara-2.jpg

Maar om ff ontopic te blijven.......als de scoot weg gaat wordt het denk ik gewoon een goedkoop otootje, met niet zoveel poespas.....

over 4-5 weken als ik mijn rijbewijs dan in 1x haal:
mazda 323 1.6i hatchback:D
koele bak, best leuk scheuren met dat 16kleppertje..90 pktjes bij 900kilo ongeveer....

maar wel eerst slagen voor otopapierding

Originally posted by Zijwielracer
Dit is het gewoon, het geluid van een Ducati alleen al... in 1 woord prachtig.

Met jou kan ik praten!! maar als eerste motor zou ik graag een Cagiva Mito125 willen, en als oto een Alfa 33....de oto komt ws eerder en dan hou ik geen geld meer over voor de motor, maar die komt wel :)

zal mijn eerste auto wel nie worden, ma als het geld er ooit is haal ik me een Dodge Ram 1500 pick-up, laat hem viper-style spuiten, met echt lage side skirts en zo, ding gewoon flink tunen, vind die kist gewoon vet, ma das dus nog toekomst-vizie.

Ok, ik bel morgen de Peugeot garage, durf te wedden dat het niet zo is maargoed. We zien wel...

Ik geef ook alleen maar door wat ik gehoord heb. :)
Het was op tv, ik weet alleen niet meer bij welk autoprogramma. :|

Kun je het hier in deze thread even posten als je het cker weet?

Originally posted by Ruud
en dan werken ze ff snel in een paar dagen die achterstand van 12 maanden weg? geloof je toch zeker zelf niet? En die 206 is pas geleden besteld want toen moest ie het ook zo nodig vertellen op een forum... typisch het geval van een verwend nest@!

Als ik mazzel heb (het zal wel niet) krijg ik de corsa van m'n opa. 1.2liter volgens mij. Hij is nu bijna 87 en rijdt er zelf bijna niet meer in.

Maarja, eerst maar eens m'n rijbewijs halen, ik ben pas een maand 18 dus we zien wel.

Motor:

-Ducati 748
-Bimota V-due
-Zo`n oude Norton CafeRacer!
-Triumph SpeedTriple

Auto:

Maserati 2.4? (die oude QuattroP....)
TVR Tuscan R
Karmann Ghia Coupe

Tinne..

Last edited:
Mja, als ik motor rijbewijs heb denk ik niet dat ik geld heb voor een motor, maar als er dan wat komt iets in de trend van een Suzuki GS550E (of ist nou 500 ?, naja, boeiend :P). Of een RGV250, maja, die heeft teveel kw's :S

rgvblue2501.jpg

Als ik dan later ooit geld genoeg mocht hebben dan ga ik voor een geval like Yamaha R6, Suzuki GSX750 (niet dat nieuwste model, ietsie ouwere), Kawa ZX750 of Duuc Supermono ofzo.

Mijn oto-droom is een Ford Mustang uit euhm.. '67 ofzo.

wil als motor om te beginnen een RS 250 of een honda VFR 400 iig iets origineels later wil ik ook nog een R7 die zijn echt supervet. als auto een amerikaan ofzo :)

Motor:
-Buell. (je weet wel, die naked bikes)
-Yamaha R1.
-Harley Low Boy.

Leuke site is Streetfighters

Auto:
-Opel Manta. (2.7 Manzel of Irmscher 2.5, 170/140pk aan de achterwielen :D en maar 950kg)
-Pontiac Formula 400
-Renault Clio 2.0 16v.
-Renault 5 Gt Turbo 2. (1400cc en 220pk ofzow :-p)

De rest is tog onbetaalbaar...

Back