Later, auto of motor? en welke?

Originally posted by zjonnie


Is niet echt schokkend voor een 2.8 v6..

Is ook geen schokkende auto ik vindt t echt een cheap ass corvette ,maar das mijn mening.
Echt zo een -ik wil wel maar kan niet- auto.
 
Originally posted by VDM


Al die amerikaanse bakken, dikke motor maar geen vermogen...

150 pk is indd niet superveel, kan je ook uit een 1800 4 cilinder halen..
En het ding zal niet eens zo licht zijn..
 
Originally posted by zjonnie


150 pk is indd niet superveel, kan je ook uit een 1800 4 cilinder halen..
En het ding zal niet eens zo licht zijn..

Uit nog wel minder hoor, zoiets heeft een 500cc GP racer toch ook? Is niet echt vergelijkbaar, maar uit een normale 1.6 trek je dat ook makkelijk...
 
Originally posted by VDM


Uit nog wel minder hoor, zoiets heeft een 500cc GP racer toch ook? Is niet echt vergelijkbaar, maar uit een normale 1.6 trek je dat ook makkelijk...

GP racer zit over de 200....

Honda Integra type R doet 180 uit een 1.7 ofzo of 1.9?? :S
 
Originally posted by VDM
Die hayabusa is best mooi, normaal ben ik er geen fan van maar deze is wel redelijk vet. Maar toch heb ik liever iets lichters :).

Ik zit nu ook te twijfelen tussen oto of motor, maja, ik zie wel 8)

Ik ga toch eerder voor de RSVMille.
 
Originally posted by mike


Is ook geen schokkende auto ik vindt t echt een cheap ass corvette ,maar das mijn mening.
Echt zo een -ik wil wel maar kan niet- auto.

het is ook een soort firebird voor de niet rijke mensen :)

mja iig nog wat specs : weegt 1200 kg , doet 0 tot 100 in 8,3 sec, en heeft een top van 200 km/u, gewoon wel geinig vind ik :)

EN er is aardig wat leuk spul voor te krijgen, je kan modden wat je wilt :p
 
Originally posted by marbossi with

vraagje, als je al je 25kw motorrijbewijs hebt, wordt die dan op je 21ste overgezet of moet je dan opnieuw examen doen?

Je hebt geen 25 Kw motorrijbewijs, je hebt je motorrijbewijs..!

T zit gewoon zo; De overheid vindt dat wij als jongebroekies geen verstand hebben (is ook wel zo). En ook vanwege het feit dat we net van de scooter afstappen. Ze zijn namelijk bang dat we gaan Vlammen met een Hayabusa ofzo :W

Dat doen we dan ook! (ik zou t wel proberen 8))

Maar als je 21 bent, dan ben je volgens de overheid HANDELINGSBEKWAAM... En mag je een snelle motor...

Trouwens het is zo dat als je 2 jaar je motorrijbewijs hebt, dat je dan al 25< mag rijden! Dus dan kan je al op je 20ste 25Kw< rijden

Overgens een 25 kw Ninja, gaat ook 220 :W Is al vrij snel genoeg
 
Originally posted by Ami®


Je hebt geen 25 Kw motorrijbewijs, je hebt je motorrijbewijs..!

T zit gewoon zo; De overheid vindt dat wij als jongebroekies geen verstand hebben (is ook wel zo). En ook vanwege het feit dat we net van de scooter afstappen. Ze zijn namelijk bang dat we gaan Vlammen met een Hayabusa ofzo :W

Dat doen we dan ook! (ik zou t wel proberen 8))

Maar als je 21 bent, dan ben je volgens de overheid HANDELINGSBEKWAAM... En mag je een snelle motor...

Trouwens het is zo dat als je 2 jaar je motorrijbewijs hebt, dat je dan al 25< mag rijden! Dus dan kan je al op je 20ste 25Kw< rijden

Overgens een 25 kw Ninja, gaat ook 220 :W Is al vrij snel genoeg

<=kleiner
>=groter

dus de < in je post moet > zijn:| ...;)
 
Originally posted by the6thgate


<=kleiner
>=groter

dus de < in je post moet > zijn:| ...;)

Ok, dan weet dat men nu! :D

Ik zat ook te twijfelen, neem ik toch het verkeerde :|

Maar de uitleg is goed :W
 
Back
Top