This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
Iemand een idee of er een programma is waar ik zang en beat mee kan
"scheiden" in een liedje?
Dat is principieel onmogelijk.
En als je jezelf dan afvraagt hoe remixen e.d. gemaakt worden, die muziekstukken worden in verschillende bestanden aangeleverd. Bijvoorbeeld een bestand voor de zang en een voor de melodie etc.

ow

euhm, hoe kan je de spleet tussen 2 in elkaar geklikte latten hout, zoals bij een blokhut wegwerken. dit middel moet dan ook nog tegen vocht kunnen.

Hoop dat het zo beter is

dicht kitten, maar met wat dan. Ik heb al siliconen gebruikt maar deze hecht niet goed aan het hout dus zoek ik iets anders

Zet er dan wel ff hout bij, ik zie onze zuidelijke vrind er best voor aan om het te vullen met knauf

Nu ik het over knauf heb; Gewoon met gipsplaten bedekken en vlak zetten met een zakje blauwband. Vlakker dan dat krijg je het niet

het is mij niet echt te doen om de mooiheid ofzo maar eerder of het feit dat er vocht door de gleuven komt in de blokhut en aangezien hier mijn drum en ook nog andere dure muziekinstrumenten instaan wil ik dit niet.

Dus er bestaat een vuller voor hout, ok bedankt jongens. effe opzoeken in de gama

Iemand een idee of je, via een mailtje wat ik heb gekregen via hotmail, een ip-adres kan opsporen?

Diegene had iig een mailadres van @home

Je koopt een kit spuit.
Kit wat je op hout kunt doen (weersbestendig enz.)

Je maakt de naad stof / vet / enz vrij. en ook droog maken.
Dan breng je de kit aan en ga je er met je vinger overheen. tot het goed verdeeld is. (met een natte vinger gaat het beter dan met een droge vinger)
Het overtollige kit doe op een doekje.

en zo ga je alle naden langs (wat wel veel werk is lijkt me)

wel Erwin, ik heb net hetzelfde geprobeert wat jij zegt (wel met siliconen voor in de badkamer) bij het spuiten aan de naden vielen de siliconen er soms af, en anders trok ik het er wel af door met mijn natte vinger over de naad te gaan.

Nu ga ik morgen even kijken naar kitmiddel voor hout zoals hierboven weergegeven en hopen dat het dan eraan blijft

morgen dus effe langs de safti om siliconen voor hout

bedankt erwin en de andere natuurlijk ook, ik hoop dat hiermee het vocht buiten blijft

Zet er dan wel ff hout bij, ik zie onze zuidelijke vrind er best voor aan om het te vullen met knauf

Nu ik het over knauf heb; Gewoon met gipsplaten bedekken en vlak zetten met een zakje blauwband. Vlakker dan dat krijg je het niet

blauwband:+

mp75 of fix and finisch pakken...

t is een schuurtje, dus er wordt niet altijd gestookt neem ik aan?

gewoon vanaf binnen uitraggelen en met een dampremmende folie laag bedekken, desnoods wat isoleren en dan geimpregneerde gipsplaatjes er tegen aan schroeven, ff afwerken/glad smeren met mp75, dan ff voorsmeren met flevopol (hecht en vochtafsluitend middel) en dan ff een leuk kleurtje geven.

Status
Not open for further replies.