Pen heeft niks te maken met de cilinder, het ligt aan de krukas. Als de krukas pen12 is kun je er van uit gaan dat de zuiger ook pen12 is.dus welke pen is mina hori ac dr 70 en is een carenzi krukas goed?
heeft beetje haast eigenlijk
Heeft wel iets met de cilinder te maken, Mina Hor. is standaard Pen 10, maar je kunt ook een Pen 12 krukas kopen, die heb je b.v. nodig voor een MHR 70cc, een DR70 heeft Pen 10, en dat was de vraag volgens mijPen heeft niks te maken met de cilinder, het ligt aan de krukas. Als de krukas pen12 is kun je er van uit gaan dat de zuiger ook pen12 is.
in een neos zit standaard een br8hs
http://www.easyparts.nl/showarticle...633-m327-s406-d4742/327/Bougie-Ngk-Br8hs.html
Die R geeft aan dat er een weerstand in zit tegen storing, zou weinig tot niks uit moeten maken.@Mafs/491GT:
Nu ben ik nog meer in de war, want in de nieuwe manuals staat BR8HS maar in oude altijd de BR7HS. Nu staat op die Easyparts ook opeens de 8HS voor oud type neos?!
Daarnaast zei de man van de scooterreparatie dat ik een B7HS nodig heb, dus zonder R?!
Heeft ook het feit dat deze snorfiets een brommer is (70KM/uur opgevoerd) er niets mee te maken?
Op de NGK-site staat weer BR8HS:
http://www.ngk.de/Produktausgabe.3436.0.html?id=&pd=3437&t=roller&lmf=YAMAHA&h=YAMAHA&m=50
Hier wil ik de boel bestellen:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewCat&catId=64
Heeft wel iets met de cilinder te maken, Mina Hor. is standaard Pen 10, maar je kunt ook een Pen 12 krukas kopen, die heb je b.v. nodig voor een MHR 70cc, een DR70 heeft Pen 10, en dat was de vraag volgens mij
http://link.marktplaats.nl/342450948 ik heb contact met deze gozer. kan er alleen niet achterkomen of het is evo 1 is? en jst pijp, kan nergens info vinden of dit een beetje een goede is, iemand ervaring?
Nu je het zegt, het is maar weer de vraag of het ook echt een evo is.Als het een Evo is, is het de Evo 2.
Nu je het zegt, het is maar weer de vraag of het ook echt een evo is.
Ik zou niet weten waaraan ik kan zien of het hier om een evo (laat staan een 1/2/3) of om een corsa ofzo gaat, als ik bij die gozer ben heb ik ook geen sf om te vragen ofzo. Iemand die mij kan vertellen hoe ik het verschil kan zien? Zal hem ff mailen of hij even een fototje kan maken van de cilinder.
Maar ook nog even over dat jst. Ik vind op google 2 tuners onder de naam jst, deze; http://www.jstmotoren.nl & deze : http://www.jst-power.nl/ .
En als ik dan naar ervaringen zoek is het dus niet duidelijk of het door dezelfde is gedaan als mijn cilinder, ik kan er niet echt achter komen:?
En die uitlaat kom ik al helemaal niet uit, kan echt nergens iets vinden over een jst uitlaat, op beide sites niet en op google krijg ik als enigste zoekresultaat zijn marktplaats advertentie8P
Vond het lijken op een uitlaat van js tuning, de js70, maar de bocht is anders en deze demper is anders, vooral het extreem lange tuutje dat er aan zit..
Ik ben bang dat er hier maar weinig mensen zijn die hierop eventueel een antwoord zouden kunnen geven, maar toch probeer ik het maar. Misschien iets die iets bij 1 v/d 2 wat heeft later tunen en het jst teken herkent(of kan vergelijken(A) of iemand met een jst opmaat pijp/of weet wat voor ding het dan is:?
Ik heb gewoon weinig zin om toch een aardig bedrag te betalen voor die spullen, als het een flutcilindertje en een cheap pijpje blijken te zijn, is alleen de hpi bruikbaar en dan kan ik beter een nieuwe kopen.. Maar als het een evo is met een goed presterende uitlaat, vind het een goede deal.
Maar als ik nou de verschillen weet waardoor ik het zou kunnen zien, is het het wel de moeite waard om langs te gaan, hij woont maar 4km van mij vandaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
Ik heb die jongen dus gemailt of hij foto wil maken van de de uitlaatpoort (als het een vlinderpoort is is het zowieso een evo toch?) en van de kant waar het merk staat en het nummer, en of hij het typenummer op de cilinder even wou overtypen, een dealer ofzo kan dat toch dan aan de hand van dat nummer het even bekijken?Dat over die cilinder, volgens mij heeft een EVO een apart logo op de cilinder staan, net zoals de malossi cilinders er MHR op hebben staan, of BigBore o.i.d.
Dat hele verhaal over JST weet ik niet, ik dacht altijd dat JST Joël Smit? Tuning betekende, maar door al die afkortingen van tuners kan ik ook goed wat door de war halen.
Klein kort vraagje, en graag een kort antwoord erop
Passen deze 2 schokbrekers op een Aerox?
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=405
(staat bij: universeel, dus past dat of niet?)
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1857
(hier staat helemaal niks bij, maar toch lijkt hij wel te passen @ Aerox)
En nog een kleinigheid: Welke lengte zal ik nemen?
Ik wil iig niet een overdreven lange veer. Gaat 290/300 mm nog goed i.c.m. een bokstandaard?