This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
yhea demper blijft nu wel netjes zitten jammer genoeg is het kevlar een beetje los gekomen na dat de vorige klem foetsie was
mrja klem bedekt dat mooi
dus thank u very much :W

ik kan een aprilia rally ac kopen met kenteken voor 100 euro, wel vastgelopen.
doen of niet?
lak is niet al te goede staat.
en is een dr 70 mina hori pen 10 of 12

Last edited:
Wel snel opknappen dan, ik gok dat met het nieuwe rijbewijs voor scooters er een flinke daling in het aantal nieuwe rijders komt, dus ook moeilijker om van je scooter(s) af te komen..

Als het voor jezelf is gewoon als leuk beunproject: ja met kenteken kan je dat zeker wel doen als de kappen maar scheurloos zijn, de rest is metaal en motorisch dat is wel te vervangen of te repareren, gewoon veel 2e hands shoppen

Wat boeit het hoe t moet die DR is? Die is vastgelopen beter gewoon origineel cilindertje, des te meer blijft de scooter waard IMO.

het is voor de beun en wil er een 70dr opleggen. dus welke pen is die want dan weet ik welke krukas ik nodig heb. en is carenzi goed spul. later mss s6r erop dus wil goede as hebben.

Ik heb een Yamaha Neos (SA19) oud type (2001 of zelfs eerder).
Nu stottert hij een paar minuten lang behoorlijk als ik gas wil geven na opstarten, zo dat ik bijna niet wegkom. Na die 5 minuten loopt hij weer als vanouds.

Ik wil daarom de bougie vervangen, maar ik weet echt niet welke ik moet bestellen.
De customers manual (2005) spreekt over (NGK) BR8HS, maar de service manual (2000) noemt zelfs 3 verschillende, in 1 document (!), de BR(P)4HS en de BR7HS.
De B7HS (zonder R?!) is wat de garage aan de lijn aanraadde.

Het betreft een snorfiets, maar zonder vario en andere uitlaat etc dus hij rijdt 70 km/uur.

Welke bougie zou ik nou het best kunnen nemen!?
(Moet ik overigens ook meteen maar de cap vervangen? Welke heb ik daarvan nodig?)

Thanks!

Last edited:
Doe maar gewoon een BR7HS
En als bougiekapje (dat bedoel je toch?) gewoon een standaard NGK dingetje, zijn wel bij dealers te verkrijgen.

Zou ipv NGK bougiedop vragen voor een silliconen Champion dop
Idd, kost misschien €1-2 meer.
Let wel op welke je koopt:
PRO5U = busje nodig
PRO5M = geen busje nodig
Met busje vind ik fijner als je er lastig bij kunt.
busje = aluminium busje dat op/bij een nieuwe bougie zit.

dus welke pen is mina hori ac dr 70 en is een carenzi krukas goed?
heeft beetje haast eigenlijk
Pen 10 (als het goed is).
Je weet wat ze zeggen, haast en spoed is zelden goed

Status
Not open for further replies.