This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
nou alweer nog ff een vraagje,
ik weet niet of hier mensen zijn met een ZIP met SP achtervleugel/spoiler.
maar ik heb die dus vandaag gekocht en er op gezet, klopt het dat hij
aan de onderkant niet helemaal aansluit? ik kan namenlijk een stuk
van de aansluiting van de lichten zien (die dingen die je in elkaar schuift)
klopt dit?

Normaal maak ik een apart topic voor een vraag, kijken of ik hier ook netjes antwoorden kan krijgen

mijn vraag:

Ik heb mijn standaard luchtfilter element vervangen door een malossi lucht filter element, en heb het idee dat me aerox zelfs nog minder hard optrekt? Kan dit? Of moet hij even ingereden worden???

Iemand een idee?

hey mense ik heb en probleempje ,aan de onderkant van m;n zuiger is een stukje af , kan ik die nog gewoon gebruiken of moet ik een nieuwe halen ? (hij is niet zover kapot dat hij niet meer gemonteerd kan worden)

het kan zijn meschien moet je hem ook even opnieuw afstellen je vervangt namelijk een deel van je inlaat set en je oude element kon ook goed vol zitten en dat hij nu dus teveel lucht krijgt.

@ fazliserin

je hebt 1 groot gat voor je gas schuif en een kleiner gaatje voor je choke
google anders even hoe het eruit ziet

Ik heb een vraagje!
Een goede week geleden is m'n koppelingshuis eraf gelopen, met als gevolg dat die nu krom is en dus aardig wat wiebelt als ik rijd.

De scooter wiebelt ook een heel erg klein beetje, maar niet echt merkbaar (alleen op hele vlakke asfaltwegen).

Maar nu vroeg ik me dus af of dit ook tot prestatieverlies of extra slijtage kan lijden.
Hij is niet zo krom dat hij aanloopt op de koppeling zelf, anders had ik allang een nieuwe gehaald

hoe duur word het als je je zadel opnieuw gaat bekleden ?
zelf dan hea , en wat voor materiaal kan je het beste nemen
Als je het zelf doet kost het alleen het materiaal en gereedschap, en dat kun je zo duur maken als je wilt8P
Volgens mij is daar geen zinnig antwoord op te geven anders dan een euro of 20 voor een hoes en een euro of 10-15 voor nietmachine.
Maar je kan ook slangen of krokodillen leer nemen en een pneumatische nietmachine met compressor.
Of je lijmt de boel vast en gebruikt een oude jas, kost het je een tube bison kit/tix of zo})

hey mense ik heb en probleempje ,aan de onderkant van m;n zuiger is een stukje af , kan ik die nog gewoon gebruiken of moet ik een nieuwe halen ? (hij is niet zover kapot dat hij niet meer gemonteerd kan worden)

http://forum.scooterforum.net/forum/3001468-post1.html

Eindconclusie: maakt niks uit, zal misschien uiteindelijk wat minder lang meegaan. Wel even met een klein veiltje de scherpe randjes eraf vijlen (vooral naar buiten toe zodat die niet krast in je cilinder) en goed de losse stukjes verwijderen zodat die ook niet loskomen en gaan krassen

Last edited:
Status
Not open for further replies.