This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
Haha nice
Snap je vraag wel idd, staat 't niet ergens op internet oid?
Moet toch vaker voor gekomen zijn.


Heb je ervoor getekend? Zo ja dan ben je de lul Heb dit ook eens gehad met een 37" lcd, uiteindelijk naar de leverancier (sticker op doos) gebeld en gemeld dat het fout was gegaan.

Ikzelf heb niet getekend. Maar de buurvrouw die al jaren pakketjes voor me ontvangt.

Was het dan wel aan jou geadresseerd? Lijkt me dat je dan gewoon geluk hebt

Idd. Hij was wel gewoon aan mij geadresseerd. Ik mag sowieso :* wel van geluk spreken. Haha.




idd, dopjes eraf, komt ie zo naar beneden.. Door uv etc wordt dat plastig poreus en gaan ze moeilijk los.


Als je een belastingaangifte online doet, hoe lang duurt het dan voor je je geld krijgt ?

Kan héél lang duren... Wij wachten nog op geld of zo over 2008 of 2007 oid. Of bedoel je dat niet ?

naja, 2 weken geleden de aangifte gedaan. Vorig jaar op papier gedaan en had ik met 1/1.5 maand me geld hoopte dat dit sneller ging

Krijgen jullie geld? :#
Ik moet altijd geld betalen...


Ik krijg een hoop kan het wel gebruiken eigenlijk :X

Je hoopt een hoop te krijgen ? :+


Tijd voor een nieuwe!

Hier verder !
 
Als ik iets post dan kijk ik naar mijn plaatje, daaronder staat mijn scooterbase id? Maar die heb ik helemaal niet, hoe krijg ik dat weg?
 
Ilonka je kunt dit weghalen ergens bij je profiel instellingen, moet je bij het vakje ScooterBaseID alles leeghalen.

Jij hebt daar nu waarschijnlijk staan Ilonka ... (weet je achternaam al niet meer uit me hoofd)

Edit:

[ir]http://i34.tinypic.com/344dyzs.jpg[/ir]
Klikbaar
 
Ilonka je kunt dit weghalen ergens bij je profiel instellingen, moet je bij het vakje ScooterBaseID alles leeghalen.

Jij hebt daar nu waarschijnlijk staan Ilonka ... (weet je achternaam al niet meer uit me hoofd)

Edit:

Klikbaar

Noh. Heb mijne ook verwijderd. :W

Ilonka , op je naam klikken en dan op View Public Profile. Vervolgens klik je op About Me. Dan klik je op de potloodje. En dan verwijder je wat er ook staat.
 
Juist bij DSB. Dat las ik laatst in de krant

Joost Kuiper:
Loopbaan
2009 - heden: curator DSB Bank
1999 - 2008: lid RvB ABN Amro
1996 - 1998: CEO MeesPierson
1997 - 1998: CEO Fortis Nederland
1993 - 1996: CEO Optiebeurs
Tot 1992: verschillende functies voor de AMRO bank

Schimmelpenninck is ook al curator bij de bankroete zakenbank Lehman Brothers
 
Status
Not open for further replies.