Kleine vraagjes topic #4 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Ilonka je kunt dit weghalen ergens bij je profiel instellingen, moet je bij het vakje ScooterBaseID alles leeghalen.

Jij hebt daar nu waarschijnlijk staan Ilonka ... (weet je achternaam al niet meer uit me hoofd)

Edit:

[ir]http://i34.tinypic.com/344dyzs.jpg[/ir]
Klikbaar

Thanx!

Noh. Heb mijne ook verwijderd. :W

Ilonka , op je naam klikken en dan op View Public Profile. Vervolgens klik je op About Me. Dan klik je op de potloodje. En dan verwijder je wat er ook staat. :)

Thanx, als t goed is moet tie weg zijn nu....
 
Mja dat gaat 'm niet worden. Ik ben in adam op de nieuwmarkt in de metro gestapt en op amstel overgestapt op de trein (naar tilburg). Ik heb toen die kaart voor zo'n kastje gehouden, lampjes begonnen te branden en er kwam een vaag saldo te staan (geen idee precies ik was nl bezopen). Alleen achteraf beleek dit een kastje om je saldo te checken en niet op uit te checken... Heb weinig zin om terug naar adam te reizen :)

Ah op die manier :p

Dan weet ik het ook niet, bellen met een mooi verhaal ofzo dat het uitchecken achteraf niet goed gegaan bleek te zijn ofzo ?
 
Dan is gewoon het max bedrag enkele reis (4 euro in R'dam) afgeschreven, verder hoef je niks te doen.
 
Staat op de creditcard waar je simkaart in zat of in je boekjes. Zo niet, Vodafone bellen of langs een winkel gaan.
 
Dan is gewoon het max bedrag enkele reis (4 euro in R'dam) afgeschreven, verder hoef je niks te doen.
4 euri is het ook in a'dam. Alleen heb ik nu wel een negatief saldo van € -0.50, en aangezien die kaart op naam staat ben ik benieuwd wanneer ik daar weer gezever over krijg :D
 
negatief saldo is niet erg, zolang ie maar weer positief is als je wilt reizen :) anders kom je gewoon niet binnen namelijk ;)
 
Ik geloof dat het best goed te doen was. Als je een beetje erkende normale site heb dan. Officiele oid. :)
 
Iets of iemand heeft het wachtwoord van mijn email adres veranderd, ik weet me god niet wat of wie!

Ik MOET dat email adres terug onder mijn bezit krijgen aangezien ik deze al een jaar of 7 in gebruik heb en er dus aardig wat gegevens in staan die ik nodig heb.

Is hier iemand een beetje handig met computers of wat dan ook? Ik weet mijn geheime vraag namelijk ook niet meer, ik heb vast iets van lhfklhjnfu..kj in getypt om "hacken" te voorkomen.

Ik wil er gerust een vergoeding voor betalen :)!
 
Ja, weet niet of die eenvoudig te kraken zijn?

Ik weet ook echt niet wie het gedaan heeft, niemand weet me wachtwoord.
Denk dat eht een bot oid is geweest.
 
Ik weet niet. Ik ben niet zo zielig dat ik iedereen zijn MSN hacken etc. Maar er zijn oplossingen voor. Best simpele eigenlijk.

Ik heb ook eens gehad (door forummember :L), maar als je emailt naar Hotmail, dan kun je je klacht indienen, en dan krijg je een vragenlijst. Die moet je dan allemaal beantwoorden. Hoe heet je? Hoe lang heb je dit account? Hoeveel mensen zitten er in je lijst? Etc. etc.

Als ze idd denken dat jij het écht bent, dan zullen ze je een link sturen (naar een alternatief email adres), en dan kun je je wachtwoord moeiteloos veranderen. Ik zou dan ook gelijk je geheime vraag en antwoord veranderen. ;)
 
Ik wil graag een SMS'je doen aan me pa uit Nieuw-Zeeland, maar wat voor nummer moet ik dan hebben? 0064 was ik al achter. + = 00 toch?

Dus:

+64 en dan?

Zijn normale mobiele nummer heb ik. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top