Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Ja de meeting is egt voor in obl, het is meer een verzamel plaats, aangezien er veel scooterrijders uit obl komen lijkt het me wel leuk als we met z'n alle kunne verzamelen en naar klaaswaal kunnen rijden.
 
Ben erg benieuwd of het wat gaat worden dit jaar, het enige probleem is Te veel mensen op een TE kleine plek waar Te weinig ruimte is om enigzins veilig te kunnen sprinten/rijden.
En enge mensen die voor je brommer/scooter springen bij die huizen op de dijk verderop.
Wij komen denk ik zo en zo wel even kijken, maar weet verder niet welke scooter/brommer er wel of niet mee gaat.
 
niet iedereen moet daar gaan lopen enzo, het is te klein
ik snap ook echt niet waarom ze dus nog in klaaswaal een meeting houden

kan beter in een ander dorpje met een groter terrein
of gewoon de zaterdag nog koninginnedag, zodat de autotrek weg is

dan kunnen er sprints worden gehouden
 
eigenlijk moet er dit jaar eens een duidelijke baan worden gezet waar je kan parkeren (bv de dijk)
en om een stukje te sprinten de weg op het industrieterrein zelf..
weet iemand verder nog wat de bedoeling is 's ochtends voreg..?
mag je dan ook legaal opgefokt rije.. zou wel kick zijn kijke of k dan ook wakker kan zijn :P
 
Voor sprints lijkt het mij ook erg klein anders hoor... Je hebt wel een stuk om te rijden, maar dat is echt te kort. Autotrek is 100 meter en die hebben het grootste deel dan in gebruik. Sprint van 150 meter inclusief uitrijstuk van net zo lang past gewoon niet daar. En als dat al paste moet je nog plek hebben om alle voertuigen van iedereen te laten...

Sprinten in Klaaswaal kan gewoon niet, het is alleen geschikt om te banken, je scooter te showen en te lullen (en evt. autotrek kijken ofzo :P)
 
jha oke..
egt officiele sprints kan je daar niet doen..:( maja dan maar banken enso..;)

maar wat wel kan is gewoon een stukje eigen risico om te patsen enz..:O
wordt ook altijd wel kick gevonden..
 
frameprojectj said:
eigenlijk moet er dit jaar eens een duidelijke baan worden gezet waar je kan parkeren (bv de dijk)
en om een stukje te sprinten de weg op het industrieterrein zelf..
weet iemand verder nog wat de bedoeling is 's ochtends voreg..?
mag je dan ook legaal opgefokt rije.. zou wel kick zijn kijke of k dan ook wakker kan zijn :P
's Ochtends is de traditie om zonder uitlaat te rijden, en dat wordt dan ook gedoogd tussen 6 en 8 uur. Met een beetje geluk laten ze je voor die tijd ook wel gaan, als je pech hebt niet. Tussen 6 en 8 is er vaak wel politie in alle dorpen aanwezig dus kans om gepakt te worden voor snelheid ofzo is er altijd natuurlijk. Het hangt van het risico af wat je wilt nemen :P


[edit] Patsen in Klaaswaal door te wheeliën door de crowd wordt dus echt totaal niet in dank afgenomen door de meesten, en het lijkt me ook niet verstandig om de bikkel beetje uit te hangen daar. Als je dat wilt doen moet je maar ff t meeste vermogen pakken ofzo, dan krijg je meer waardering.
Ik rij al jaren vanaf kwart over 4/half 5, nooit echt last gehad in Strijen... Hoogstens dat ze vroegen of ik niet ff kon wachten tot 6 uur. In 's- Gravendeel heb ik 2 jaar terug nog gezien dat er kraaienpoten werden gegooid voor zessen en dat er heel wat mensen zijn gepakt (scoot in beslag tot na 8 uur, boete voor het geluid en evt. rollerbank, dat soort grappen, en nog een lekke band op de koop toe)
 
ff of topic.. mechanic ken ik jou mssn? ik kom ook uit strijen..;) en rij ook op strijen en s-deel

en weer on topic: maar omdat er vorig jaar op numansdorp onder begeleiding van politie werd gereden..
daar reed toen ook wel leuk spul tussen maar t werd aleen bestraft als je ging stunten met motors..:S scooter stunten werd op het indus gewoon toegstaan..
 
OMG :D :P

Maar als je die toestemming hebt mag je dus legaal naar Numansdorp rijden :P Ik weet niet hoor, maar dat kun je toch ook zonder die vergunning :X
 
Leuk dat jullie nou legaal er naar toe kunnen rijden, maar ik wil nog steeds graag weten of die testbank er wel of niet komt.
Als die er namelijk niet komt heb ik er niet zo veel te zoeken met scoot, als die er wel staat neem ik al die magolen die over de dijk racen effe voor lief en ga ik wel ff banken;)
Misschien is het een idee om bovenaan de dijk een hek te zetten waardoor het alleen mogelijk is om lopend met je scooter beneden aan de dijk te zijn? Hierdoor krijg je in iedergeval rondom de testbank (als die er is) geen gevaarlijke situaties...
 
de testbank staat zoiezo wel in klaaswaal, alleen weet niemand aan welke kant van de dijk :D, als je daar alleen komt om te banken en geen last wil hebben van rondcrossende mongolen kan je beter gewoon een andere keer naar DDL gaan, ik ga er in ieder geval ook naartoe voor de sfeer..
 
ja ik bedoel dan dat de bank aan de andere kant van de dijk staat heh:D gewoon in de buitenlucht;)
Kijk het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat je ff je scoot op die testbank kan zetten voor de show:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top