Klaaswaal 2005?

Pronk

Pronk Racing Service
Nou brand maar los, iemand die weet of er nog iets gaat gebeuren met koninginnedag? Hoe zat het eigenlijk afgelopen jaar, was er toen nog iets? Of is het nu definitief afgelopen met de scooters daar?
 
Advertisement - register to remove this

Afgelopen jaar was het een chaos geworden in numansdorp zover ik nog weet, vervolgens kwam het merendeel naar klaaswaal toe, daar waren ook 2 gasten met van de amerikaanse bakken die voor overlast zorgden, ook weer politie erbij, verder lieten ze iedereen maar een beetje hun gang gaan, alles en iedereen scheurde door elkaar over dat al niet al te grote terrein, dus weet egt niet of er dit jaar een "legale" meeting zal komen. Zou wel leuk zijn omdat dit voor mij erg in de buurt is.
 
Vorig jaar was er niks geregeld iig.
Een ongeluk gebeurd door die auto's, ambulance erbij enzo..
Veel mannetjes op zipjes ed, wheeliend door de menigte.
Ik denk niet dat er wat georganiseerd word dit jaar :)
 
Dat ongeluk was niet door die amerikaanse auto's, later op de dag word er altijd autotrack gedaan, zo'n auto schoot van de baan af en reed het publiek in.
 
vorig jaar werd het toch afgelast? op dat terein kon j gwoon bij rond rijde, maar als j dr buite kwam, dan kreeg k glijk gezijk,politie achter j aan bj :cool: hehe
beter ga dr dit jaar weer toch wel wat gebeuren daar! ik kom wel :cool:
 
vorig jaar was alleen de zip van arne's broertje vet en voor de rest rommel. Politie was door die mensen op de hoek gebeld dus die stonden er ook heletijd bij. Denk dat t beetje dood is..
 
Kwas r vorig jaar ook (net als andere jaren) en het was idd behoorlijk een zootje. Wat vliegfiets zei was het jaar daarvoor, en dat is 's ochtends. De traditie in de Hoekse Waard om 's ochtends vroeg met 'zo min mogelijk demping' rond te rijden :)P) zal hier wel bekend zijn. Dat jaar waren er zo'n 400 scooters/brommers etc in Numansdorp 's ochtends en ook een stuk of 20 motoren. De politie was toen totaal de weg kwijt want ze konden niets doen... Hierdoor was afgelopen jaar volop gewaarschuwd dat iedereen die niet in Numansdorp woonde niet welkom was op straffe van boetes en andere narigheid.

Maar dat was Numansdorp... Klaaswaal was vorig jaar een behoorlijke chaos, niets georganiseerds en alleen maar mensen die doelloos heen en weer jakkerden door de menigte mensen op een veel te klein stukje asfalt. Beetje jammer...

Heb ook van mensen gehoord dat er dit jaar van alles georganiseerd is, zelfs geruchten over het Scootertuning.net sprint/startsysteem..... Ben benieuwd waar dat gepland staat, is best een mooie ruimte voor maar aangezien er traditioneel autotrek is is het volgens mij onmogelijk om daar te sprinten. Een alternatieve locatie is er in Klaaswaal ook gewoon niet. Toch hoop ik dat er iig 'iets' is, een aantal jaren terug was het toch altijd wel leuk om daar rond te lopen.
 
Ik hoorde dat er vorig jaar ook nog onenigheid was met de politie in numansdorp, er werd iemand aangehouden, vervolgens gingen tientallen mensen met scooters en brommers om de agent en persoon heen staan en allemaal gas geven zodat de agent onverstaanbaar werd, de agent is toen vertrokken, weet het ook niet helemaal hoe het gegaan is, maar het was in ieder geval niet stil in numansdorp.
 
ErwinB said:
Dan weten wij hetzelfde ;)
Moet ik nou zelf naar Twins gaan bellen om te vragen wat ze weten ivm Klaaswaal of gaan jullie gewoon iets vertellen ipv "tof" te doen met de info die je hebt? :Z
 
Khoorde van de gasten van vdkoog dat er dit jaar weer wat georganiseerd zou worden. Maar hoe of wat weet ik ook niet, het lijkt me wel tof, word btje de eerste meeting voor me en nog in de buurt ook :)
 
Mol said:
Moet ik nou zelf naar Twins gaan bellen om te vragen wat ze weten ivm Klaaswaal of gaan jullie gewoon iets vertellen ipv "tof" te doen met de info die je hebt? :Z

Nee hoeft niet beter bel je naar DDL :!
 
Back
Top