Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Ik heb vrijdagavond met Lennart V gesproken van DDL en die vertelde mij dat ze er gewoon zoals elk jaar zullen staan met de bank.
Wordt dus keihard banken daar heh:D:D
VET!

Dat was het;)

mzls
 
Dus ze planten gewoon de bank neer, rest als vorig jaar? Hoop dat ze er nog wat bij doen, er is wel meer uit te halen... Eten is natuurlijk al te krijgen bij Autotrek, maar er moet toch wat leukers van te maken zijn dan alleen een bank onder een partytent?

Als DDL slim is zet ie nog een soort standje erbij ofzo, kan me goed voorstellen dat bankende mensen wat onderdelen nodig hebben. Vorig jaar was er geloof ik chronisch tekort aan allerlei klein grut :P Dus DDL, tis maar een tip ;)
 
ik heb vandaag met de burgemeester gesproken. Voor mensen uit Oud-Beijerland, heeft de burgemeester ingestemd met de volgende aanvraag:

29 April ,5 uur sochtens verzamelen bij het SHO parkeer terrein, tot half 6 . En dan met z'n alle rijden via de langeweg ( 1 rechtstuk) ongeveer 5 km lang, en dan aan het einde naar lings ,waarna we bij de meeting in klaaswaal aankomen.
Politie heeft er ook positief op gereageerd, omdat we het buiten het centrum doen, dus niet zoals voorgaand bij de hema. En zal daarom ook niets doen zolang we maar geen rare dingen uithalen, of een gevaar vormen.
 
Ik hoorde vandaag iets dat koninginnedag op een zaterdag gevierd zo worden ipv op zondag. Ik had dit zomaar ergens opgevangen, weet niet of het waar is, andere die dit mischien kunnen bevestigen ?
 
Oke thnx, altijd makkelijk om te weten, nu hopen dat DDL het de 30ste houd en autotrack op koninginnedag de 29ste, al ga ik daar niet van uit. Aangezien ze dan toch gezeur zullen krijgen met verstoring van "een rustdag" oid.
 
het hele evenement is op zaterdag natuurlijk
waarom zouden ze anders koniginnedag een dag opschuiven?
 
Candyman said:
het hele evenement is op zaterdag natuurlijk
waarom zouden ze anders koniginnedag een dag opschuiven?

Omdat in heel nederland koninginnedag een dag opgeschoven word, maar mischien dat ze bij DDL een vergunning hebben aangevraagd voor de 30e... Maja, zoals ik al zei, het zal waarschijnlijk wel gewoon ook op zaterdag zijn dan. scheeld weer een n8tje slapen :)
 
lijkt me niet dat ze voor de 30ste een aanvraag doen als ze weten dat koninginnedag een dag eerder gevierd zal worden. Het valt namelijk altijd samen met die autopull shitt :D
 
genoeg gelult branden op de bank van ddl :winner:
en geen kansloos gesjees op de dijk of tussen het publiek tijdens de meeting:+
daar doe je meneer de lijster een groot plezier mee :D
en is er volgend jaar weer een meeting klaaswaal :P
 
Last edited:
Er is altijd een meeting in Klaaswaal, mensen komen toch wel :X Zoals ik al zei, er moet meer uit te halen zijn dan alleen een bank neergooien...
 
Ik wou tog nog even reageren op eerdere discussies, ik vind dat jullie ontrecht de schuld leggen bij de organistie, wat ik zelf heel egt sneu vind.

Want zit het probleem dan volgens jullie erg in de organisatie?

Dick de Lijster zal er alles aan doen om het scooter wereldje hoog te houden, en zal dus ook proberen een fijne meeting neer te zetten. Ik zie dat heel veel mensen bijv. klagen over het over de dijk rijden. Dick de Lijster heeft vorig jaar zelf op de dik gestaan om te vragen of ze dit konden laten. Helaas is er totaal geen repect door sommige en word er dus helemaal niet naar geluisterd.

Wat ik wil zeggen is dus dat je eerst is naar jezelf moet kijken voordat je het afschuift op de organisatie, verder weet ik dat er weinig ruimte is, maar daar doe je niks aan. De autotrek is een echte traditie die al veel langer bezig is dan de scooters. Ze zullen dus egt geen plaats maken voor het scooter evenement.

Mocht ik m`n brommer voor konningedag op orde hebben, ben ik zkkr weten aanwezig.

Gerben
 
Ik weet nog dat de beste man op de dijk stond, probeerde de boel in bedwang te houden, toen scheelde het serieus een cm of hij werd aangereden door een imbeciel op een nrg, toen werd hij verwijderd, en ging die 10 meter verder lopen rijden.

Het is erg jammer dat er geen enkel respect is voor de mensen die zoiets in hun eigen tijd organiseren, het is een kleine moeite om je aan de kleine regels op z'n dag te houden.

Ik kijk er dus niet van op als er dit jaar een serieus gewonde zou kunnen vallen...
 
Mechanic said:
Er is altijd een meeting in Klaaswaal, mensen komen toch wel :X Zoals ik al zei, er moet meer uit te halen zijn dan alleen een bank neergooien...
laat je iedeën maar is horen dan:)
denk dat als dat mogelijk was ddl dat allang had verzorgd niet?
 
Kom ook kijken dit jaar en ben het er mee eens dat de organisatie niet alles kan regelen of voorkomen van tevoren.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf of men zich houd aan de opgestelde regels van een organisatie.
 
hey ik ben zelf een klaaswaler nou is er tussen de ddl winkel en het industrie terrein een "afgesloten" parkeerterrein waar je imo een prima plek heb. er is maar 1 hoofd ingang van +/- 4 m breed en dan een "klinker veldje" van ??*?? (zal wel eff x kijken)

Daar is dus geen plek om heen en weer te knallen maar wel een rustig plek om een bank neer te zetten en eventueel wat standjes van het een en ander. en zonder dat je voor je klote word gereden!

en jah dat heen en weer geknal over de dijk zal je altijd houden. Als deze mensen nou 200m verder rijden is er een perfecte weg naar links is volgens mij een goede km lang en kaars recht wat wil je nou nog meer dan..?

Ik ben er ook zeker bij dit iig tis zo wat bij mij voor de deur :D
 
Dennis said:
Ik weet nog dat de beste man op de dijk stond, probeerde de boel in bedwang te houden, toen scheelde het serieus een cm of hij werd aangereden door een imbeciel op een nrg, toen werd hij verwijderd, en ging die 10 meter verder lopen rijden.

Het is erg jammer dat er geen enkel respect is voor de mensen die zoiets in hun eigen tijd organiseren, het is een kleine moeite om je aan de kleine regels op z'n dag te houden.

Ik kijk er dus niet van op als er dit jaar een serieus gewonde zou kunnen vallen...

Idd , scheelde totaal niks en hij kon afgevoert worden naar het ziekenhuis.

Wat mij wel een optie lijkt: Even een belletje met de politie plegen om te vragen of ze wat man over hebben ( wat 99% van de gevallen toch altijd zo is ) om de jongetjes die het niet kunnen laten van de dijk te halen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top