Klaaswaal 2005?

Erwin. said:
Het was 1 grote bende, en KW 2006 hoef je echt niet meer te verwachten, ik weet zeker dat dit de laatste keer is geweest dat DDL het georganiseerd heeft.

Maar het was gewoon jammer dat niemand reageerde als er gevraagd werd om niet over die dijk te crossen.

En sprints op dat stuk :? denk niet dat dat ooit gaat werken, stuk is veel te klein.

stuk in de polder afzette die weg was echt perfect voor te teste.. bijna geen verkeer aleen soms paar debielen.. die zonder helm kwame langs rijde en zo plat mogelijk op dat ding.. fijn als je aan het teste bent:L
 
zipdegekste said:
wel gehoord, k heb nog met hem staan praten, maar ik liet mezelf gewoon teveel meeslepen, ik zie in dat ik stom bezig was, en vooral onverandwoord bezig was... ik zag het alleen te laat pas in... wilde niemand kwaad doen of de dag van mensen verzieken was voor mij de eerste klaaswaal, had het gewoon niet echt door...

Personen als jou zijn voor mij de reden dat ik niet naar zulke meetings ga.
Meelopers die het stoer vinden om zonder helm.. liefst met een powerwheelie zo stoer mogenlijk langs te rijden..
En dan zegge.. Ja, maar iedereen deed dat..

Meerdere mensen hebbe gevraagt of ik dr ook heen kwam maar ik weet van te voren al hoe dat gaat..
En die bijv. jonge op die op die runner van twins aant stunten was.. dwars door groepe mensen heen, zulke mensen mensen bezorgen stuntrijden een slechte naam.
Terwijl er hier in nederland mensen zijn die proberen van stuntrijden een gewaardeerde sport te maken word dat door zulke mensen verziekt, valt me toch tegen aangezien ie laatst nog op het ONK meedeed..
Dat is dan voor de meeste mensen hier niet van belang..
Maar zo is het hetzelfde voor mensen waarvan scootertuning echt hun passie is, die krijgen een slechte naam door die noobs die denken dat ze stoer zijn als ze hard mogenlijk (zonder helm) langs groepe mensen afrijden.
Maar hoe goed je een meeting ook organiseerd er zijn altijd kleuters bij die het voor de rest verzieken..

Johnnie Do.
 
dranghekken kwamen pas rond 10 uur, dat was ook de tijd bleek later dat de meeting zou beginnen geloof ik, dus dat zat opzich wel goed, maar zoals ze ze in het begin van de heftruck neerzette hadden ze ze moeten laten staan, gewoon dwars op de weg, kon je tenminste niet hard vlammen op dat stuk, dat scheeld een hoop debielen, verder kan je wel door blijven zeuren over het feit dat er over de dijk geknald werd, maarjah, ze kunnen wel aan de andere kant van klaaswaal gaan rijden, het lijkt me duidelijk dat die meeting niet op de dijk was. verder kunnen we wel blijven ouwehoeren zo, verder mischien nog mensen met wat foto's ofzow?
 
Erwin. said:
En sprints op dat stuk :? denk niet dat dat ooit gaat werken, stuk is veel te klein.

vorig jaar toen er niks georganiseerd werd, stonden de hekken voor de autotrek er al sochtends, dus mooi afgezet voor publiek, dan heb je al snel een mooie sprintbaan waar vorig jaar ook gebruik van werd gemaakt, die afstand is al snel goed voor dikke 100 meter sprinten + nog een zat aantal meter voor het uitrijden, alleen wilde de organisatie van de autotrek niet samenwerken met DDL om het feit dat als er wat met die scootertjes gebeurt die gasten van de autotrek mede verantwoordelijk zijn, en dat zagen ze niet zitten
 
dani said:
Door zulke figuren wordt de kans op KW2006 steeds kleiner kerel.

Die zal er toch niet meer komen... DDL heeft het nog 1 x geprobeerd..... Helaas weten we (dan doel ik op de jeugd in het algemeen) niet, hoe het is, om met respect met dingen om te gaan..

In 2006 zullen er dus best wat brommers rijden, maar een meeting zal het niet zijn. (wat ik denk)


Iedereen die het verpest heeft: Gefeliciteerd met het verneuken van een heeeele lange lokale traditie... Heel erg knap! :X
 
Achteraf ben ik blij dat ik lkkr ff NIET gegaan ben met de Zip's...
als ik zow al die verhaaltjes lees schijnt het nogal een "rommeltje" te zijn geweest...
maar ach hier leert de organisatie van de meeting ook weer van !
 
Johnnie Do said:
Personen als jou zijn voor mij de reden dat ik niet naar zulke meetings ga.
Meelopers die het stoer vinden om zonder helm.. liefst met een powerwheelie zo stoer mogenlijk langs te rijden..
En dan zegge.. Ja, maar iedereen deed dat..

Meerdere mensen hebbe gevraagt of ik dr ook heen kwam maar ik weet van te voren al hoe dat gaat..
En die bijv. jonge op die op die runner van twins aant stunten was.. dwars door groepe mensen heen, zulke mensen mensen bezorgen stuntrijden een slechte naam.
Terwijl er hier in nederland mensen zijn die proberen van stuntrijden een gewaardeerde sport te maken word dat door zulke mensen verziekt, valt me toch tegen aangezien ie laatst nog op het ONK meedeed..
Dat is dan voor de meeste mensen hier niet van belang..
Maar zo is het hetzelfde voor mensen waarvan scootertuning echt hun passie is, die krijgen een slechte naam door die noobs die denken dat ze stoer zijn als ze hard mogenlijk (zonder helm) langs groepe mensen afrijden.
Maar hoe goed je een meeting ook organiseerd er zijn altijd kleuters bij die het voor de rest verzieken..

Johnnie Do.

ik heb toch mijn excusses aangeboden, en ik ben 2 keer heen en weer gereden zonder helm, verder wel helm opgehad, en die wheelys zette ik alleen bij het laatste stuk van de dijk waar dus minder mensen waren, ik heb mijn excusses aangeboden aan jullie allemaal, meer kan ik niet zeggen, mijnhelm heb ik behalve de eerste 2 keer gewoon opgehad, en ja was inderdaad te stom en te gevaarlijk voor woorden van me om zonderhelm met die snelheid te gaan rijden. sorry allemaal!!! mijn oprechte excusses
 
Sander said:
Die zal er toch niet meer komen... DDL heeft het nog 1 x geprobeerd..... Helaas weten we (dan doel ik op de jeugd in het algemeen) niet, hoe het is, om met respect met dingen om te gaan..

Was mij ook opgevallen dat het allemaal mannetjes van rond de 16 zijn die zich ff stoer voor willen doen.

En het zo wel ff verzieken voor de serieuze mensen die mischien wel onwijs veel tijd in hun scoot hebben gestoken en zich daar dan een hele dag lopen te ergeren.

Sander said:
In 2006 zullen er dus best wat brommers rijden, maar een meeting zal het niet zijn. (wat ik denk)


Iedereen die het verpest heeft: Gefeliciteerd met het verneuken van een heeeele lange lokale traditie... Heel erg knap! :X

Zou idd jammer zijn als ze het nu voor gezien houden.
 
denn1s said:
Ik neem aan dat het je baas is?
nope, kom er wel eens over de vloer.

Maar alles is weer zonder te gekke dingen goed afgelopen en 47 mensen op de bank geweest.
Dus toch niet verkeerd buiten de rest.
 
vertel hem wel even dat je geen 16e voor een drukveer kunt vragen. was best jammer, aangezien we een veer nodig hadden,

no offence...
 
denn1s said:
vertel hem wel even dat je geen 16e voor een drukveer kunt vragen. was best jammer, aangezien we een veer nodig hadden,

no offence...

En dat ie wat meer voorraad moet nemen. Zeker op zo'n dag. Stonden we daar met z'n allen voor Bram z'n nrg. Drukveer blauw 106% zoek zoek, ehhh die hebben we niet. En malossi overrange snaartje. Nog een keer zoek zoek, ehhh die hebben we ook niet. :X
 
Ik vond het op zich aardig geslaagd, (zelf was ik die op die grijs/zwarte puch) maar zo niet dan toch heb ook ik mij vreselijk geergerd aan die burnende puchjes die het dan ook nog eens zo leuk vonden om olie of wat dan ook in de uitlaat te gooien. Op de dijk was het inderdaad gevaarlijk ja (vorig jaar ook al) maar gelukkig zijn er naar mijn weten geen vreselijke ongelukken gebeurd.

Sprints zou inderdaad een goed idee zijn ,maar daar is de ruimte er gewoon niet voor dan zou de auto-trek moeten worden geschrapt om daar te kunnen sprinten.

Oh ja en die gozer op die runner, respect dat je zo kunt stunten hoor maar doe dat de volgende keer niet tussen de mensen! ik werd verdomme nog haast aangereden door je!

Ik hoop dat er volgend jaar nog wel een meeting zal komen in klaaswaal, wellicht op een andere plek met meer ruimte, maarja het is door een aantal gasten wel aardig verziekt.

Zo ook weer even mijn zegje gedaan, laters allemaal.
 
's morgensvroeg was het dus GOED gek. kanker wat gingen die motoren vet.

Wel blij dat ik er 's middags niet bij was, het was dus in numansdorp al een puinhoop. en het stukje op het industrieterrein is gewoon te klein punt. :)
 
zipdegekste said:
ik heb toch mijn excusses aangeboden, en ik ben 2 keer heen en weer gereden zonder helm, verder wel helm opgehad, en die wheelys zette ik alleen bij het laatste stuk van de dijk waar dus minder mensen waren, ik heb mijn excusses aangeboden aan jullie allemaal, meer kan ik niet zeggen, mijnhelm heb ik behalve de eerste 2 keer gewoon opgehad, en ja was inderdaad te stom en te gevaarlijk voor woorden van me om zonderhelm met die snelheid te gaan rijden. sorry allemaal!!! mijn oprechte excusses

Excuses aanvaard hoor

Je was echt heel erg irritant , maar om dit nou met ze allen op jou te gaan afreageren....

Het waren er nog wel een stuk of 20 die gevaarlijk bezig waren.

Maar goed , die vent van DDL vertelde dat hij het allemaal heel erg vet vond , scooters enzo :) , alleen dat over de dijk kon hij echt niet hebben.

Iets over het niet organiseren van deze meeting volgend jaar kwam er niet uit ;)
 
Uiteindelijk komt het er op neer dat het volgend jaar gewoon weer stikt van de mensen daar omdat het nou eenmaal elk jaar zo gaat. Vorig jaar toen er nix geregeld was was het een teringzooi maar het was nu niet veel beter... Alleen wat drukker :rolleyes:
Dit weekend met wat vrienden zitten fantaseren over een evt. andere locatie in de Hoekse Waard waar je zoiets netjes kan organiseren, goed af kan zetten, waar veel ruimte is en waar ook nog wat te sprinten valt. Volgens ons werd het wel lastig. Als je die autotrekbaan in Klaaswaal kan gebruiken zou dat ideaal zijn, maar dat is gewoon bijna onmogelijk volgens mij. Je kunt niet èn autotrek èn scootermeeting/sprints houden op dat terrein op een dag. Het zou mooi zijn als deze traditie voortgezet kan worden, desnoods op een andere locatie waar het wel goed en strak georganiseerd kan worden. Alleen geen idee wie er dan onder moet gaan staan, DDL zal er inmiddels ook totaal geen zin meer in hebben denk ik.
Verder ga ik maar niet opnoemen aan welke scooters ik me heb geërgerd, dat zijn er te veel. Wat me wel opviel was iemand in een scootertuning.net shirt op die blauwe Jog die ook met een.... hoge snelheid zonder helm over dat industrieterrein vloog en iemand op een (volgens mij) SOBW-zip zonder helm.

Oja, die kerel met die Area & NRX kwam uit Strijen, hij was blij met z'n 5,6 pk met een snelle 50, racevario en nrx :p
 
Nah, ik heb het toch wel naar me zin gehad, sommige meetings zijn wat minder choatischer dan andere. Ik moet zeggen dat er wel een hoooop moraalridders/zeikerds hier op het forum zitten :X

Want ws, hebben die zelf ook allemaal hard staan branden op die dijk (net als ik), daarvoor kom je toch naar een meeting? Om te rijden, niet om te kijken een keertje op de bank te gaan enz.

Als DDL het absoluut niet had gewild dat er op die dijk werd gereden, had hij dat afmoeten zetten/maatregelen moeten nemen.

Uiteraard zaten er een paar tussen die werkelijk nergens naar keken, maar zulk soort mensen zouden gewoon moeten worden aangesproken en door sociale controle moeten worden gestopt.

Over het algemeen vond ik dat de mensen die hier veel op het forum zitten, allemaal netjes reden/goed keken/geen gekke dingen doen (voor zover ik gezien had).
 
Back
Top