Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
MIJN FOTO'S VANAVOND MEER !!!
furious-DSCF1223.JPG


furious-DSCF1221.JPG


furious-DSCF1251.JPG


furious-DSCF1216.JPG


furious-DSCF1248.JPG


furious-DSCF1215.JPG


furious-DSCF1214.JPG


furious-DSCF1247.JPG


furious-DSCF1213.JPG


furious-DSCF1253.JPG


furious-DSCF1233.JPG
 
Last edited:
die malossi kleur zip was een beetje poep bedoel je ...!!!

deze dag was gewoon weer te ernstig bizar gek bonus blazen en volop whiellees maaken daarzo was wel weer een geslaagde dag ...
 
Te mooi met die Ice, ding naaide hem bijna dus ze rijd langzaam terug.
Papa hij doet t niet meer, ja wat deed ie dan??
Ja hij deed fffttt.:p:D
 
Originally posted by RonaldV
Te mooi met die Ice, ding naaide hem bijna dus ze rijd langzaam terug.
Papa hij doet t niet meer, ja wat deed ie dan??
Ja hij deed fffttt.:p:D


Whahah fffttt The sound of A farthing Gay! :)
 
Toen ik er heen reed met een groep gasten was het erg rustig vonden wij, we waren zeg maar vanaf de weg de eerste naar rechts gegaan. Later zijn we naar die 2e ingang gereden, daar waren al een stuk meer scooters.

Was wel fun, alleen iedereen reed door elkaar, was wel jammer.

Hopelijk volgend jaar legaal en georganiseerd.


dat van die auto die het publiek in reed zag ik ook gebeuren, stond naast Evert (vliegfiets van het forum). ineens iedereen erop af rennen en ambulance erbij, zijn er nog mensen die dit gezien hebben??
 
Was wel mooi van die gast met die runner met fabrizi dat ie opeens "gaar"ging doen toen nick tegen em wou sprinten, toen ie zag dat ie zwaar werd schijtgeblazen, en nog geen minuut later weer zelfde normaal zo rondscheuren.

en et was zeker bullshit dat ie em net in elkaar had gezet, of et was zwaar toeval dat als je et er allemaal zomaar onderflikkerd en dat ie dangelijk met 1x kicken start en ook gelijk zo rijd?
 
Originally posted by sfera
ding staat al een half jaar in elkaar:D

volges mij ook vinnie kzag namelijk al een hele flinke tijd terug foto's van die runner en die ice :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top