Klaaswaal 2005?

Het stuk dat was afgezet dmv dranghekken was bedoeld om scooters te laten rijden.
Logisch dat mensen daar dan willen rijden/stunten, toch....???
En dan gaan er van die....tsja...tjappies.... gewoon midden op de weg lopen, ja dan wordt je bijna voor je ballen gereden! Ik kan er maar 1 ding op zeggen; volgende keer gewoon langs de kant blijven lopen en goed uit je doppen kijken!!!
 
BT39 said:
Het stuk dat was afgezet dmv dranghekken was bedoeld om scooters te laten rijden.
Logisch dat mensen daar dan willen rijden/stunten, toch....???
En dan gaan er van die....tsja...tjappies.... gewoon midden op de weg lopen, ja dan wordt je bijna voor je ballen gereden! Ik kan er maar 1 ding op zeggen; volgende keer gewoon langs de kant blijven lopen en goed uit je doppen kijken!!!


doe je dan voortaan wel ff je helm op kees?
 
BT39 said:
Het stuk dat was afgezet dmv dranghekken was bedoeld om scooters te laten rijden.
Logisch dat mensen daar dan willen rijden/stunten, toch....???
En dan gaan er van die....tsja...tjappies.... gewoon midden op de weg lopen, ja dan wordt je bijna voor je ballen gereden! Ik kan er maar 1 ding op zeggen; volgende keer gewoon langs de kant blijven lopen en goed uit je doppen kijken!!!


Precies wat je zegt, dat stuk was om te rijden, doe dan idd ten eerste iets op om die hersenpan te beschermen en ga dan ook daadwerrkelijk op dat stuk rijden niet niet over de dijk knallen, sjaak....
 
Even voor de goede orde... BT39 =
81-1114883347.jpg

?????
 
hey sorry jongen maar ik was die gast op die blauwe dragster hij is nog ni helemaal af hoor me velgen moeeten nog gedaan worden enz enz maarja later
 
Back
Top