Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Mwa, dit is dus wat altijd al geroepen is, als het zo door gaat met hersenloos geknal etc. komt een traditie ten einde en zal er geen vergunning meer verleend worden....
 
Tja, of er nou geen vergunning is of wel, maakt eigelijk niks uit.. vorig jaar was er volgens mij ook geen vergunning.. iedereen komt toch wel!:D
 
Zit je dan met je vergunning om naar klaaswaal te rijden vanuit oud-beijerland ......

Oke, dit is wat ik zojuist heb gehoord van iemand die wekelijks zoniet dagelijk bij DDL is... De gemeente geeft ieder jaar een vergunning uit aan de organisatie van de autotrek,
Hun vonden het vroeger niet erg als er een paar scooters rondreden, showen en als er een bank stond. Maar afgelopen jaren was het gewoon ZO chaotisch/druk/gevaarlijk en noem maar op, waardoor de organisatie van de autotrek het niet meer ziet zitten om het gedoe met de scooters erbij nog langer toe te laten. Met gevolg dat DDL geen toestemming heeft gekregen om de bank er neer te zetten..

Als ik meer informatie te horen krijg zal ik het hier wel posten. Dit is dus wat ik net gehoord heb, ik vertrouw die jongen er wel op dat hij de waarheid spreekt.
 
Okee... Het grootste deel van de scooters zal ongetwijfeld toch komen, vanuit 'traditie' oogpunt. 2 jaar geleden was er volgens mij ook geen bank, en toch was het druk zat toen (imo nog meer chaos door ontbreken van elke vorm van orde of dranghek)

Kan me best voorstellen dat die autotrekkers er niet zo op zitten te wachten eigenlijk.
 
PB-Tuning said:
Welke jongen zei dat dan? want ik kan dr ook een heel stel.. ben namelijk zelf ook bijna dagelijks bij DDL:x

Je hebt dus pm. ga niet zomaar een naam op het forum zetten als hij zelf niet op het forum zit, maar zoals je al zei kon je hem dus ook ;)
 
Je moet gewoon met goede argumenten komen en plannen ed.

Daar is het nu een beetje te laat voor , het zal vast mogelijk zijn om , als de vergunning echt niet doorgaat , volgend jaar de bank weer te plaatsen en al het gespuis van de dijk af te houden :)
 
SRjurgen4 said:
zulle we gaan protesteeren bij de gemeente (voor mense uit hoekschewaard) :)

Uhh wat denk je van, gewoon komen en je gedragen :) (niet persoonlijk bedoeld) maar het zal vast wel gewoon druk worden, en als niet iedereen gekke gevaarlijke teferelen gaat uithalen zal je vast wel kans hebben dat het volgend jaar weer gewoon doorgaat met de bank enzo.
 
Als er toch een goed plan moet komen, kan er beter gelijk een goede locatie komen... :X Om een echt goede meeting te organiseren heb je dus ook wel een aantal mensen nodig die er echt onder gaan staan, en voorlopig ontbreekt het daar aan.
Als DDL echt een meeting wil bouwen op een goede locatie moet dat echt wel te regelen zijn. Maar daar hebben we het al vaker over gehad in dit topic :p
 
maar weet je wat ik nou niet snap... Oud-beijerland geeft een vergunning uit om rond 5uur een meeting te houden bij SHO en daarvanuit te rijden Legaal naar klaaswaal:S

volgens mij klopt er dan iets niet horz
 
pd-tuning said:
Uhh wat denk je van, gewoon komen en je gedragen :) (niet persoonlijk bedoeld) maar het zal vast wel gewoon druk worden, en als niet iedereen gekke gevaarlijke teferelen gaat uithalen zal je vast wel kans hebben dat het volgend jaar weer gewoon doorgaat met de bank enzo.

Ik kan je nu al vertellen dat het 100% choas is ;)
 
SRjurgen4 said:
maar weet je wat ik nou niet snap... Oud-beijerland geeft een vergunning uit om rond 5uur een meeting te houden bij SHO en daarvanuit te rijden Legaal naar klaaswaal:S

volgens mij klopt er dan iets niet horz
Uhm, ze hebben geen vergunning voor een meeting, voor een verzamelplaats om gezamelijk te rijden naar Klaaswaal.

Ben overigens benieuwd of die vergunning ook voor de terugreis geldt :p
 
Mechanic said:
Uhm, ze hebben geen vergunning voor een meeting, voor een verzamelplaats om gezamelijk te rijden naar Klaaswaal.

Ben overigens benieuwd of die vergunning ook voor de terugreis geldt :p


welke terug reis? zal geen terug reis zijn als er geen klaaswaal is meer als de helft komt al niet meer
 
ja ik weet niet hoe die bank naar het indusstrieterrein gaat, in een busje ofzo? MAar anders kunnen ze volgend jaar beter naar Strijen komen, misschien kan er ook een sprintbaan opgezet worden daar

want autotrek blijf je houden

ps.; 's Ochtends NUMANSDORP toch 8)
 
Ik had eigenlijk best wel zin om naar klaaswaal te komen op de meeting, maar gaat er dan egt niemand meer?:O
 
er zulle heus wel mensen naar toe gaan hor maar ik denk dat er nu dan wel dikke controle is van politie... 1 foutje en t gaat mis geloof me.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top