Klaaswaal 2005?

ik ben aangekomen heb mn zippie op het terrein neergezet , klaar , je hoeft toch niet een uur lang heen en weer te racen over die dijk , tenzij je gaat banken , vind ik dat je em best even warm mag rijden , maar er was van tevoren bekend gemaakt "geen plek om te sprinten e.d" , dan vind ik het toch raar dat mensen die ook nederlands op school hebben gehad , toch als een imbeciel over die dijk aan het scheuren waren , sorry maar daar toon ik echt geen begrip voor , hou het gezellig voor iedereen.

Mijn medeleven gaat uit naar DDL en de andere serieuze forummers , die er wel een georganiseerde relaxte en leuke dag van wilden maken.

groeten , barryzipsp
 
Big B NRG said:
Nah, ik heb het toch wel naar me zin gehad, sommige meetings zijn wat minder choatischer dan andere. Ik moet zeggen dat er wel een hoooop moraalridders/zeikerds hier op het forum zitten :X

Want ws, hebben die zelf ook allemaal hard staan branden op die dijk (net als ik), daarvoor kom je toch naar een meeting? Om te rijden, niet om te kijken een keertje op de bank te gaan enz.

Als DDL het absoluut niet had gewild dat er op die dijk werd gereden, had hij dat afmoeten zetten/maatregelen moeten nemen.

Uiteraard zaten er een paar tussen die werkelijk nergens naar keken, maar zulk soort mensen zouden gewoon moeten worden aangesproken en door sociale controle moeten worden gestopt.

Over het algemeen vond ik dat de mensen die hier veel op het forum zitten, allemaal netjes reden/goed keken/geen gekke dingen doen (voor zover ik gezien had).

stfu noob
 
JasperdB said:
anders staat me ouwe scooter er ff tussen :# lol

81-1114883442.jpg

Jaja... alleen er is wel veel aan veranderd nu ;) alleen de kleuren blijven zo... die heb je netjes gedaan ;)
 
T werkt :) Die Zips en die Runner met die vette paint kwamen voor zover ik weet allemaal bij G.L. Paints vandaan... En die quad is van Tjez @ forum hier toch?
 
kwam nog een paar foto's tegen op een ander forum waaronder deze foto, die ik toch wel even met jullie wilde delen

30.jpg


ken aan mij liggen maar dan spoor je toch niet
 
@ vliegfiets: ik heb gevaarlijkere situaties meegemaakt... Mensen die met een grafsnelheid vlak langs me heen kwamen blazen etc. Volges mij zag ik je nog lopen met je Firefox (toch?) Zaten niet zoveel kappen op als ik t goed zag :)
Ik ben nog steeds van mening dat er goed moet worden gekeken naar de opvolger van deze traditie. Het is al jaren duidelijk dat het zo niet langer kan, maar er wordt geen oplossing bedacht...
 
Owk het was een zooitje, maar toch was het wel leuk. Ik bedoel, iedereen kickt op die hoge toerentallen toch? Ik genoot ervan als iemand zijn gas opentrok. Er waren indd gevaarlijike momenten ,en mensen die erg gevaarlijk reden. Maar toch ben ik blij dat ik geweest ben.
 
Mechanic said:
@ vliegfiets: ik heb gevaarlijkere situaties meegemaakt... Mensen die met een grafsnelheid vlak langs me heen kwamen blazen etc. Volges mij zag ik je nog lopen met je Firefox (toch?) Zaten niet zoveel kappen op als ik t goed zag :)
Ik ben nog steeds van mening dat er goed moet worden gekeken naar de opvolger van deze traditie. Het is al jaren duidelijk dat het zo niet langer kan, maar er wordt geen oplossing bedacht...

Zou heel goed kunnen dat je me hebt zien lopen heb het merendeel van de dag gelopen met me scooter :D, zaten niet veel kappen op ook :D, verder vond ik hem niet eens zo slecht rijden, verzoop een klein beetje, maar had geen zin om dat af te stellen omdat ik toch niet van plan was te banken, en rijden kwam er ook niet egt van.
 
Back
Top