Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Pronk
Dat was de laatste klaaswaal denk :p En ga nou niet hier lopen flamen van 'ik zei het toch'. Want het was te verwachten, en er valt nix aan te doen omdat het niet alleen mensen van forum zijn.

Scooteroverlast viel best mee hoor , gewoon 1 grote tering herrie , maar dat ongeluk was een auto die het publiek inreed dus hebben scooters daar niks mee te maken.
 
was nie veel boeiends, had nog wel wat verwachtingen van die rooie runner met fabrizi maar dat was dus ook nix werd vet schijt gereden door zippies met std team
en die ice met nx was ook 3x nix
dus was niet eg veel boeiends.
 
T was wel komisch, die fabrizi runner, iedereen dacht dat ie hard ging:D, werd door zipsp203 en nickisdegekste @ forum eruit gereden.
Tofste ding was n runner van n antiliaan die ging wel lekker:)
 
Originally posted by Rastabasta
Waren er nog oldskool members like Arne enz.?
Ik was er nog ff, maar was na deze hopeloze boel al snel weer pleite

gras burnen 8)
KW01.jpg


en olie burnen8)
kw02.jpg

kw03.jpg


niet aangesloten NOS/NX
kw04.jpg
 
Van die ice zeker ?
zo ja...ze had zeker nx/nos nodig om vooruit te komen...dat ding kwam dus echt niet voorruit...zelfde geld voor die fabrizi runnert
 
die 2 runners waren net nieuw .dit hadden ze er net opgezet ze hadden ze ff snel afgesteld alleen rolletjes en al die shit is nog niej goed .en die ice kwam door dat het meisje geen volgas durfde en de broers moesten nog inrijden dus was nog niej snel
 
Dat meisje heeft kloten hoor dus die durft echt wel volgas ;)
Het was gewoon sip hoe ze schijt gereden werden door zipje's met team cilindertjes ;)
 
Uhwww dat is geblaat spul zit er al minimaal half jaar op als het niet meer is.
En waarom reden ze dan volgas leek mij niet echt op inrijden maargoed wie ben ik.
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Dat meisje heeft kloten hoor dus die durft echt wel volgas ;)
Het was gewoon sip hoe ze schijt gereden werden door zipje's met team cilindertjes ;)

Jips mee eens en ze heeft er al vaker opgereden.
 
Originally posted by sala
Jips mee eens en ze heeft er al vaker opgereden.

nou op de plek waar wij gingen verzamelen zeiden ze dat ze er pas voor het eerst op reed, maar weet niet of dit wel klopt.

zal zo me foto´s ook even posten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top