Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Jaja je hebt al genoeg reclame gemaakt;):*, mja we gaan gwoon ernaartoe , ff kieke, en anders idd. naar oude-tonge:W

Valt daar wel te rijden oid??
En wanneer is t ? want zie @ andere topic 29 mei:?
 
Last edited:
Wat jullie volgens mij allemaal over het hoofd zien is dat de helft van de klaaswaal bezoekers nog nooit van dit forum hebben gehoord. m.a.w als hier staat dat het niet doorgaat hoeft dat niet te betekenen dat er niemand komt...
 
Ja, maar dat zijn geen gasten die erheen gaan om met de scooter te branden. Tenminste dat is hoe ik het zie. KW is niet om met scooters te rijden, het is om gezellig te meeten en te ouwehoeren, meer niet als je het mij vraagt.
 
Mwoah, veel van die gasten in Oud-Beijerland, Numansdorp, Klaaswaal zitten niet op het forum en knallen behoorlijk door (veel spul laten ze gewoon bij vd koog afstellen)

En voor veel van die gasten zal er weinig veranderen, die weten nu denk ik geeneens dat het illegaal is. Was altijd normaal dat je met koninginnedag met snelle scooter kon komen...
 
Heeft iemand uploadspace voor mij, voor een foto over een
artikel over de Luilakviering bij Klaaswaal en omstreken,
misschien wel interressant? :rolleyes:
 
Luilak-deel1.jpg

Luilak-deel2.jpg

Luilak-deel3.jpg
 
Originally posted by Lennox
Eigenlijk is het een soort traditie ook :)

's ochtends helemaal de man als je zonder demper/uitlaat reed :p. En 's middags de meeting :)

Politie gedoogd het toch sowieso met koninginnedag ?
Mwah niet echt
Ze gaan gortig controleren 's nachts
Boete voor geluidsoverlast 69 euro
Maar de rest ook
Ze houden alles aan hierzo

Maar ben wel met 20 pk mb aanwezig
Moet em donderdag ophalen
's nachts naar de ultimate seduction
En dan misschien herrie maken opt dorp
Dan naar klaaswaal
Zucht wordt drukjes die dag
 
WAt een gezeik allemaal in dit forum

Maak gewoon je scoot/brom klaar
En kom gezellig een lulletje houden in klaaswaal.
Dat er niet echt gesprint kan worden hoeft niet...zou wel leuk zijn.
Als de politie nou ook lief kan toekijken is alles best toch?
Iedereen komen en niet ouwehoeren!!!

20 pk mb van de partij :p
 
blijkbaar snappen een aantal mensen het hier nog steeds niet...
en ik vermoed dat er daadwerkelijk een hoop scooterrijders zullen staan met als gevolg dat er in de nabije toekomst misschien nog strenger wordt opgetreden daar?

meeten & beetje kletsen ok.. maar branden lijkt me echt geen goed idee als het op voorhand duidelijk gezegd is (wat uiteraard wel mensen gaan doen)

jammer maar helaas hebben anderen het weer verpest voor een grote groep
 
Ok ik ga niet meer, staat @ Rotterdams dagblad dat er op konninge dag hele dag controlle is in disctrict zuid-holland, en een vriend van me zip pa is agent, die had ff geinformeert voor ons, er is zover ik weet controlle @ klaaswaal.
Jammer maar helaas, dan maar w8te @ jubbega:W
 
Originally posted by RonaldV
Ok ik ga niet meer, staat @ Rotterdams dagblad dat er op konninge dag hele dag controlle is in disctrict zuid-holland, en een vriend van me zip pa is agent, die had ff geinformeert voor ons, er is zover ik weet controlle @ klaaswaal.
Jammer maar helaas, dan maar w8te @ jubbega:W

Toch niet ronald? En maar de hele tijd zeggen dat je ging he ;)
 
Ik ga eerst naar die gasten bij de tunnel aangezien dit voor mij ook dichterbij is, en vanuit daar worden we geinformeerd of er streng gecontroleerd word in klaaswaal, als dit niet het geval is kom ik naar klaaswaal. Mischien dat dit voor de snelle scoots ook een optie is aangezien je hoogstwaarschijnlijk een stuk minder risico is, het blijft natuurlijk wel eigen risico want er kan ook niet gegarandeert worden dat er geen politie staat.
 
Ik ga gewoon...om te bieren en te meeten met forum member..
Me scooter staat toch uit elkaar en ook al zou die kunnen rijden zou die gewoon op een bierkratje staan aangezien het niet legaal is en ik geen zin heb om me scooter te riskeren om een beetje tof te rijden in klaaswaal ;)

Dus tot vrijdag :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top