Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
waaro zijn er domme mensen op de kk wereld?? Echt supertrieste figuren... Stelletje tyfus patsers die alles aan gort brengen hoere lui die dit verziekt hebben mogen echt...... vallen
 
Ik kom ook gewoon nog , alleen zonder scooter denk..
Hij rijdt iig niet ;)


Maar ik hoorde dat ze nu een rollerbank oid bij de meeting zelf wouden gaan plaatsen , dus pas op met aanrijden daar ;)
 
Ok, nu ik dit hoor wat DDL gezegd heeft, ga ik er niet meer er naar toe denk ik.
Jubbega duurt ook niet lang meer :)
 
Originally posted by Hessman
Ok, nu ik dit hoor wat DDL gezegd heeft, ga ik er niet meer er naar toe denk ik.
Jubbega duurt ook niet lang meer :)

Ok, nu ik dit hoor wat raymond gezegd heeft, durf ik niet meer te komen. ( 20 pk mb ) :rolleyes:
 
Originally posted by Raymond
waaro zijn er domme mensen op de kk wereld?? Echt supertrieste figuren... Stelletje tyfus patsers die alles aan gort brengen hoere lui die dit verziekt hebben mogen echt...... vallen

+5 warningponts
 
klaas waal

nou heb ik gister van een vriend gehoord dat het wel door gaat hij was bij de race in emmen ofzo en die zei dat die hoorde dat twins kwam met de roller bank ofzo
 
Originally posted by Hessman
Ok, nu ik dit hoor wat DDL gezegd heeft, ga ik er niet meer er naar toe denk ik.
Jubbega duurt ook niet lang meer :)

tuurlijk wel man aarsch, uiteraard gaan we.
 
Re: klaas waal

Originally posted by zipsp203
nou heb ik gister van een vriend gehoord dat het wel door gaat hij was bij de race in emmen ofzo en die zei dat die hoorde dat twins kwam met de roller bank ofzo

Wie weet hier meer over, toevallig woon jij ook in de buurt he ? Spijk toch ?
 
Damn lekker boeiend als er geen testbank is, klaaswaal is traditie, beetje slap lullen met forummembers:W, beetje bier drinke enzo.
 
NJa ik kom iig.. sorry van die uitbasrting voor de mensen die ik gekwetst heb.. Maar tis toch eigenlijk te triest voor woorden dat het dan zo moet gaan, omdat er een paar die het vorig jaar verneukt hebben...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top