Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
gister DDl aan de telefoon gehad, maar hij heeft nog steeds niets rond met een vergunning, hij is nog steeds bezig, maar de kans is klein dat het officieel doorgaat zegt hij.
Nu zullen er wel een boel komen, maar er zal waarschijlijk ook wel een boel politie zijn is me vertelt.

Balen!!!
 
Lekker belangrijk , als iedereen gewoon normaal doet daar is er niet veel aan de hand lijkt me.

En die mensen die je liever niet ziet op meetings worden dan wel aangepakt door de politie ;)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Lekker belangrijk , als iedereen gewoon normaal doet daar is er niet veel aan de hand lijkt me.

En die mensen die je liever niet ziet op meetings worden dan wel aangepakt door de politie ;)

Ja tuurlijk worden die aangepakt , maar de politie zal dan zker weten iedereen wegsturen zoals ze al bij veel meetings doen anders gaan ze weer bekeuringen uitschrijven :(
 
HE hallo,

Ik hoorde ineens verhalen dat de meeting ineens niet doorgaat officieel dan, dit zou een nare situatie zijn. Al een tijd bezig met me beta met als deadline koninginnedag en dan hoor ik ineens deze zaken. Zou wel jammer zijn als het niet als voorgaande jaren zou zijn, want hoe je het wend of keert de bank was meestal de trekpleister. Nou we zullen het wel horen van de week en hopen dat het nog gaat lukken, jammer dat ze weer over zulke zaken moeilijk doen overigens.

Mzzls HAns.
 
tering dat is klote ben al weken bezig om de scoot goed te laten flammen en vervoer regelen voor de giga tocht

gaat het opeens niet door of is het niet officieel zal wel heel slecht maar ja ik hoor het nog wel
 
Er is niks geregeld zeg maar , ik heb wel gehoord dat ze erg gaan controleren in de buurt...
Dus beter niet rijdend ernaar toe gaan ;)
 
mocht dat klaaswaal nou 1 grote chaos worden, kom dan met zn allen naar de heinenoordtunnel. Daar is een hele lange weg die doodloopt, tenzij je door de tunnel naar barenrecht gaat. We zijn daar nog nooit weggestuurd door de politie. Meestal komen ze wel ff kijken, en zijn dan weer weg aangezien we ons netjes gedragen:)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Er is niks geregeld zeg maar , ik heb wel gehoord dat ze erg gaan controleren in de buurt...
Dus beter niet rijdend ernaar toe gaan ;)

Volgens mij zijn in heel de hoeksche waard 2 of 3 rollerbanken, dus grote controle zal wel meevallen 8P

En aangezien er elders ook genoeg politie nodig is met koninginnedag ... lijkt het me eerlijk gezien sterk. Alleen 's ochtends reden er altijd wel een paar motoren mee in de voorgaande jaren (tijdens die optocht) Maar puur om alles een beetje in goede banen te sturen.

Denk dat ik trouwens afhaak, dagje amsterdam lijkt me toch meer wat :P
 
Originally posted by Lennox
Volgens mij zijn in heel de hoeksche waard 2 of 3 rollerbanken, dus grote controle zal wel meevallen 8P

En aangezien er elders ook genoeg politie nodig is met koninginnedag ... lijkt het me eerlijk gezien sterk. Alleen 's ochtends reden er altijd wel een paar motoren mee in de voorgaande jaren (tijdens die optocht) Maar puur om alles een beetje in goede banen te sturen.

Denk dat ik trouwens afhaak, dagje amsterdam lijkt me toch meer wat :P

Mjah dus mooi 3 teveel ;) En de echte die-hards zullen ook wel afhaken zoals het er nu naar uitziet..
 
Ik vind het zonde om met een te duur blok opgepakt te worden of met de kans op controles. Heb ik te hard voor gewerkt en teveel tijd voor in gestoken om dat risico te nemen. Ik hoop dat het legaal wordt, maar is beetje kort dag denk ik.

Mzzls Hans.
 
Woeiiiiiii

Ik kom ook met de benelli 491 HIJ staat ook te koop op de meeting voor 800/750€ Tis meenemen en wegrijden:d

ik kom btw metr auto en de benelli erop samen met mb van 20pktjes
 
Originally posted by WillemJ
Ik vind het zonde om met een te duur blok opgepakt te worden of met de kans op controles. Heb ik te hard voor gewerkt en teveel tijd voor in gestoken om dat risico te nemen. Ik hoop dat het legaal wordt, maar is beetje kort dag denk ik.

Mzzls Hans.

Helaas, was afgelopen woensdag bij DDL en het gaat
officieel niet door zei hij.

Als vorig jaar bepaalde mensen het nou
niet verpest hadden was er dit jaar geen probleem
geweest. Misschien dat ze nu een les geleerd hebben
en het volgend jaar niet verpesten.. :rolleyes:
 
Gwoon gaan, en kijken wat t word, als t niks word, lekker ergens in t land een leuk afgelegen weggetje zoeken 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top