Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Aerox_Master10
hoelaat begint et en waar is et pcies in KW? :)
Als t doorgaat, begint het eerder dan dat de gemiddelde nederlander wakker is, en je ziet vanzelf de sjeezende skoeturs langs je komen in klaaswaal, of doe gwoon je raampje open en je hoort t geluid of van de scooter of van de 0t0's:)
 
heeeeeeeeeeeey

ik kom zeker langs met een paar maten, maar mag je overdags ook met een halve uitlaat rijden????
rijd snachts namelijk alin poortugaal.

de balle
 
Originally posted by RonaldV
Als t doorgaat, begint het eerder dan dat de gemiddelde nederlander wakker is, en je ziet vanzelf de sjeezende skoeturs langs je komen in klaaswaal, of doe gwoon je raampje open en je hoort t geluid of van de scooter of van de 0t0's:)

alleen et probleem is.. ik woon namelijk niet in klaaswaal :rolleyes:
dus .. als je ff een tijdstip noem dat et ongeveer is ;)
 
begin tijd weet ik niet precies, Maar wij van F|S vertrekken rond 10 uur uit barendrecht en zullen er dan ongeveer rond half 11 al met een aardige groep zijn...
 
Ik ga om ong 8 uur weg uit Middelharnis(Goeree Overflakkee) en ga eerst nog naar Numansdorp, schijnt het ook altyd gekkenhuis te zijn vlak bij v/d Koog.En dan rond 11 uur in Klaaswaal zijn.:)
Ben benieuwd wat er voor leuks zal zijn dit jaar!!
 
Originally posted by Razma
@ Aerox_Master10: nee, het is niet zeker

wat is er niet zeker dan? dat er (g)een bank komt? ik denk zelf dat de bezoekers niet alleen voor de testbank komen hoor... als die niet komt, jammer. Het gaat zowieso door ivm koninginnedag. ik hoorde trouwens dat ddl er alles aan zou doen om het gewoon door te laten gaan, leuk om te horen en wat betreft die testbank... dat zien we vanzelf dan wel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top