Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
En er ook wat anders van maken kwa uiterlijk , want zo std runner met wat malossi stickers enzow is natuurlijk kut
 
Originally posted by symjet13
furious-DSCF1251.JPG

[/B]

vet ding!! verder ziet het er allemaal maar gaar uit die dag :rolleyes:
 
Originally posted by ZwolleEvert
vet ding!! verder ziet het er allemaal maar gaar uit die dag :rolleyes:

zat ook een laser pijp onder, die gast kon wheelyen jonge, dat was echt vet, en ook nog op de 2 linker wielen heeft die gereden, en een geluid dat er uit kwam :W
 
Ik ben vandaag voor het eerst maar eens naar Klaaswaal geweest, ik hoorde er geen goede verhalen over maarja toch maar gegaan met de puch clan :p
(ik ben mod op t puchforum)

Onderweg een paar motormuizen tegengekomen maar geen problemen mee gehad. We kwamen nog langs meeting Heienoordtunnel maar dat was weinig specta.
Toen maar doorgereden :p

Op het afgezette terrein was het echt 1 grote chaos, allemaal dwazen die door elkaar op hun achterwiel reden, we zijn maar snel naar een "rustiger" stukje gegaan. Het was echt bloedlink en sick wat ze deden.
Op dat andere plekje reden ze ook al dwazen maarja t was minder erg...
Daar heb ik ff flink wat fotos gemaakt en hebben we wel lol gemaakt met diesel.

Hier een link naar mijn fotos:
http://members.lycos.nl/pollospalace/klaaswaal/klaaswaal2004.html

Hier nog wat fotos die wel leuk zijn om te laten zien : :p

Onderweg kwamen we langs meeting bij heienoordtunnel, net toen we stopten daar kwam er een motormuis een praatje maken
100_5066.JPG

100_5067.JPG


Dat was een gedeelte van t terreintje waar men zo dwaas rond reed
100_5097.JPG


Er waren toch aardig veel puchies :p (oranje is van mij)
100_5103.JPG


Geweldige Ice :/
100_5112.JPG


Deze was betrokken bij het ongeluk
100_5122.JPG


Zag er netjes uit
100_5128.JPG


Mooi dinkie
100_5190.JPG


Nou nu heb ik geen zin meer om er meer te posten

check maar gewoon: http://members.lycos.nl/pollospalace/klaaswaal/klaaswaal2004.html
 
Originally posted by symjet13
die 2 runners waren net nieuw .dit hadden ze er net opgezet ze hadden ze ff snel afgesteld alleen rolletjes en al die shit is nog niej goed .en die ice kwam door dat het meisje geen volgas durfde en de broers moesten nog inrijden dus was nog niej snel

Inrijden... lol. Wat valt er in te rijden dan? Naar mijn weten hoef je een alu cilinder niet in te rijden:p

Poh ben ik blij dat ik niet vanuit Venlo ben gekomen. Ik zie het alweer. Net zo'n kansloze meeting als die van daytonashop:( En ook nog een ongeluk gebeurd:? Waar gaat het heen met de meetings mannuh?
 
Nou das niet normaal meer, kzie al op die foto een dwaas rijde zonder helm vlak langs een auto :( ik wens die mensen UITZAAING

Dit was echt het toppunt van een meeting helemaal de grond in verzieken!

Ik denk niet dat volgend jaar de gemeente nog zo gemakkelijk een vergunning geeft :( en dat allemaal door een paar mannetjes die dapper lopen te doen! Hadden de motormuizen die maar lekker gepakt en hun scootertjes fijngeperst :D:D:D AHHH HEERLIJK!!!!
 
Blaat?

Klaaswaal ging dit jaar al niet door, en volgend jaar ooknie.

Case closed...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top