Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Arjan-FS
of jij heb het hele topic niet gelezen of jij weet er meer van af.

komt er nou een bank of niet ?
Ik ga er vanuit dat ze gewoon niet lezen eerlijk gezegd.
 
Tuurlijk lees ik het topic wel! Ik vind het alleen erg vreemd dat er eerst wordt gezegd dat er een bank komt en later komen de mensen deze afspraken niet na.
 
is er nou voor 100% een vergunning daar? of staan ze daar dalijk met de rollers te wachten als ik aan kom rijden?
 
In heel de hoeksche waard zijn 2 rollerbanken ofzo geloof ik dus..:D. Met koninginnedag is het hier traditie om een tyfus lawaai te maken met scooters enzo, dus ze staan er niet raar van te kijken.

Garanderen kan je natuurlijk niks. Moet je hem maar op een aanhanger meenemen of in een busje.
 
Jah dat ben ik ook wel van plan op een aanhanger. Maar als ik hem daar warm wil rijden een beetje, is het geen gevaar ?
 
Neuh , gewoon de polder inknallen om warm te rijden..

Ik rij wel met je mee als je niet alleen durft..... ;)
 
Waarom warmrijden als er geen bank is/geen sprintmogelijkheden daar. Als je wil sprinten moet je een afgelegen polderweg ofzo pakken. Je kan er wel warmrijden, maar vrij nutteloos anders. S middags wordt op die plek ook altijd autotrek gehouden :P, word in de ochtend meestal al afgezet.
 
Originally posted by Lennox
Gewoon een samenkost op een industrieterrein hier. Niet meer niet minder. Sprinten is vrij onmogelijk, of je moet zelf met een maatje de polder inrijden waar ellenlange wegen zijn.

Politie gedoogt hier zo'n beetje alles met koninginnedag, dus dat is het probleem niet (niet als een losgeslagen debiel rondrijden natuurlijk)
Maja ook dit jaar .Na al dat gezeik van de buurt vorig jha. Ut was zeker vetttt
 
Maar als wij uit HELMOND komen .Komen wij natuurlijk wel s'ochtends om 5 uur,net al vorig jaar. Echt mooi al die herry en die gare mensen. Je mog overal rijden als je maar binnen numansdorp bleef. Weet iemand of het in de ochtend doorgaat. ik hoop ut van wel.
 
ik denk dat ik zowiso ook wel weer even kom kijken met F|S crew, maar wanneer weeten jullie nou zeker of er een bank komt of niet :S
 
Nou ik heb gebeld, die man zei dat vorig jaar een paar mensen beetje verkloot hadden voor de andere mensen [door snachts in tuinen te gaan zitten van de buurtbewoners e.d.]
Maar hij doet er alles aan om de meeting door te laten gaan.
Hij zei dat ie zelfs de wereld op ze kop wou zetten:P:D.
Maar als het door is [kan zelfs tot 3 dagen van te voren zijn] ,neemt ie gelijk contact op met scooterforum.net[denk Inne dus.]

:)
 
Ik ben ook wel vanplan om te komen met me scoobie, ben wel benieuwd wat er uit komt rollen als er natuurlijk een bank aanwezig zou zijn...

Laten we het hopen :)
 
Graf ventjes die et altijd weer verpesten:( schiet ze dood8P

Maarja hopelijk gaat het door zou heel mooi zijn:)
 
Ik hoop echt zo erg dat het doorgaat , lekker dicht bij huis :)
Nou nog hopen dat iemand met een testbank zin heeft om te komen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top