Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
ik kom oook, met me derbi senda, samen met een vriend van me met puch en mischien 125cc slider, en ook nog een vriend met normale slider
 
mischien dat het me toch gaat lukken om te komen, aangezien me athena 70 verot was gedraaid vorige week, maar heb nu een manston 70 weten te regelen, maar hangt wel van een paar dingen af of ik kom, het weer en of er dan controles komen etc.
 
Originally posted by vliegfiets
mischien dat het me toch gaat lukken om te komen, aangezien me athena 70 verot was gedraaid vorige week, maar heb nu een manston 70 weten te regelen, maar hangt wel van een paar dingen af of ik kom, het weer en of er dan controles komen etc.

zou trouwens wel die kop ff laten afdraaien, aangezien dat nog niet gedaan was, ik zou em eerst ook kopen heel misschien samen met marcin. maar toch niet gedaan.

maar zal je daar wel meeten als je komt.
 
Originally posted by Ralf
Dat lijkt me wel een heeeeeeeeeel sterk verhaal..

Helmonders die meer weten toevallig?
De Helmonders weten er niks van dat Twins met een testbank zal komen dus ga er mar vanuit dat die niet komt wij gaan allemaal niet naar klaaswaal !!
 
Dat zou dan wel beter zijn, zover ik weet gaat het via DDl inderdaad nie door.
Maar toch kom ik samen met een hele groep van Goeree Overflakkee ff kijken!
 
Originally posted by KnaPuH
De Helmonders weten er niks van dat Twins met een testbank zal komen dus ga er mar vanuit dat die niet komt wij gaan allemaal niet naar klaaswaal !!

E'hoven onveilig maken dan?
 
wij van F|S gaan ook niet meer en hebben omdat het allemaal zo vaag is geregeld bij klaaswaal een eigen meeting georganiseerd maar daarvoor moet je maar ff in dit topic kijken
 
Ik kom denk ook gewoon dan maar, me scooter rijd weer dus :D, vanaaf even de manston gemonteerd en afgesteld, zit een behoorlijk dikke voetpakking in dus is mischien niet het beste en het snelste, maar aangezien de kop nog niet uitgedraaid is lijkt het me de beste oplossing.

Mazzels
 
k ga morgen mn blok eronder zetten :D Dan nog afstellen ed.. woensdag de laatste onderdelen monteren (tellers ed) dan nog kappen erop gooien die morgen gespoten worden @ spuiter LOL.. maar ik zal en moet aanwezig zijn @ klaaswaal.. :)
 
joh, ik ben vanmiddag ff naar klaaswaal gereden ik denk ga gewoon bij de plaatselijke bevolking informeren :). die boden me spullen aan voor mijn zip en die man van ddl vertelde me dat ze niet met een testbank komen. en dat hij niks van een meeting wist. maar ik kom wel met nog een paar anders maken we het gewoon gezellig :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mensen, er is alleen nix te doen @KW, dus waarom erheen gaan? :rolleyes:

wtf lul jij. Ik kan zo een tiental snelle scooter noemen die komen en zoveel vrienden heb ik niet. Dus er zal heus wel aardig wat komen :)

En testbank who cares yeah heb ik nou 18 of 18,1 pk zeer boeiend.

Sprintjes enzow blijft altijd veel leuker
 
Originally posted by mhr-zip
wtf lul jij. Ik kan zo een tiental snelle scooter noemen die komen en zoveel vrienden heb ik niet. Dus er zal heus wel aardig wat komen :)

En testbank who cares yeah heb ik nou 18 of 18,1 pk zeer boeiend.

Sprintjes enzow blijft altijd veel leuker

Waar wil je fatsoenlijk sprinten dan?:|
 
Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet dat je in KW niet echt kan rijden/sprinten. Dat de meeting daar altijd voor de gezelligheid was, om een beetje bij te praten op een feestelijke dag onder het genot van een biertje. Bijkomstigheid was dat er een X aantal snelle brommerts waren die een rondje knalden op de testbank van Tino.
Zoals ik het nu hoor gaan er mensen heen om te sprinten, er is nu niks georganiseerd omdat het vorig jaar een zooitje was. Ik ga ervanuit dat als er mensen met snelle scooters gaan dat er gereden word. Dan kunnen we KW 2005 dus ook wel op onze buik schrijven.
Bij deze iedereen alvast bedankt. Ik ga lekker los in Amsterdam zonder scooter. Lijkt me voor jullie ook een goed plan, of lekker meeten in KW, maar die scooter gewoon thuislaten.
 
Mol heeft gelijk , gaan er dit jaar weer ongeroganiseerd allemaal flapdrollen keihard rondrijde en verpesten het voor iedereen die volgend jaar hopen op een georganiseerde meeting

De politie zal er toch zijn zoals gewoonlijk bij haast elke illegale meeting dus als iedereen gewoon lekker iets anders gaat doen of normaal daar gaat staan en het gezellig maat zodat volgend jaar er iets georganiseerd kan worden

Want er is dit jaar niks dus!


Kom allemaal dan naar Oude - Tonge staan ze met testbank
 
jah of beter komt iedereen dan gewoon naar de heinenoordtunnel, dat is daar 5 km vandaan. Daar kan je wel sprinten voor het leven:)
daarvoor moet je maar ff in topic kijken die ook op dit forum staat. Heinenoordtunnel 30 april ofzow.
hopelijk komen jullie daar allen dan heen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top