Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Die rode kap over die schakelaar doet t m he :winner:

Andere foto komt nog wel... heb r nog n paar maar toen was t al wat donkerder dus volop k*tkwaliteit (telefoon he :+)
 
Vergunning is binnen. Het is helemaal geregeld als je om 5 uur s'ochtens komt op kikkershoek parkeer terrein ( SHO parkeerplaats), en dan via de langeweg uit te rijden, zo met z'n allen tege half 6 naar Numansdorp vertrekken. Vergunning is dus verstrekt om zo te rijden, dus als je je gewoon normaal gedraagd, zullen er geen ingrijpen van de kant van de politie zijn.
 
En is het dus ook toegestaan om met opgevoerde brommers/scooters mee te rijden, of staat dit niet in het vergunning vermeld.
Als dit niet het geval is is het ook een beetje loos geweest om vergunning aan te vragen omdat je ten alle tijden met een std. brommer/scooter op de openbare weg mag rijden... : rolleyes:
 
Dat zei ik een tijdje geleden ook al ja :p

Sowieso doet politie niet zoveel op Koninginnedagochtend, ik rij al jaren vanaf half 5 oid rondjes zonder uitlaat, elk jaar kom ik wel politie tegen en dan zeggen ze weer: 'Ja het mag pas vanaf 6 uur he'

Ja meneer agent 8)

Maar nu je een vergunning hebt kun je er wel op rekenen dat ze het ook echt in de gaten gaan houden, ze weten nu immers waar iedereen verzamelt en hoe laat, dus je kunt wel n paar Spacestars of Vito's verwachten op de Kikkershoek...
 
evo VI said:
K ken niet w8ten:p mja show is wat pics.... wie gaat er komuh met wat..

klaar1.jpg


Ik ben er zoiezo:D

:X
Vorig jaar scheurde dat ding ook langs alles op die dijk
 
wat de vergunning betreft, ze zullen opgevoerde scooters niet aanpakke, maar houden alleen in de gaten of er geen gevaarlijke taferelen zich afspelen. Dus als van die gekke door elkaar heen gaan wheelere enz. dus komt erop neer dat ze het gedoogd houden.
 
Maar het wordt 's ochtends in principe toch al wel gedoogd :X Anders zou er elk jaar wel n rollerbank staan lijkt me, en die heb ik nog noooooit gezien op koninginnedagochtend...
 
degrees said:
wat de vergunning betreft, ze zullen opgevoerde scooters niet aanpakke, maar houden alleen in de gaten of er geen gevaarlijke taferelen zich afspelen. Dus als van die gekke door elkaar heen gaan wheelere enz. dus komt erop neer dat ze het gedoogd houden.

ik snap niet echt waarom jullie die vergunning hebben aangevraagd?
 
Ice2004 said:
ik snap niet echt waarom jullie die vergunning hebben aangevraagd?

Omdat er mischien anders een rollerbank staat en ze de lul zijn?

Nu kunnen ze ,, legaal '' naar klaaswaal rijden met een groep.
 
Voor hetzelfde geld staat er gewoon in KW/Numansdorp een bank, ze weten nu iig dat er een groep rijdt dus ze zullen wel alert zijn, maar je ontkomt niet aan een bank met een vergunning natuurlijk...

Als ik dat had geweten had ik op de middelbare school vergunning aangevraagd om naar school te rijden zonder lastiggevallen te worden 8P
 
wtf :O geen meeting dus naja stel mannetjes met nrx komen alleen want voor snelle scooters is er dus nix te beleven
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top