Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.
Evert@Zip said:
Oke dacht het, omdat hij uit Obl. komt, maja, boeiuh.

@ lennox, kom jij ook nog even kijken in klaaswaal ?

Misschien. Mn neef + neefje gingen ook met wat fraai spul, dus kans is wel aanwezig dat ik even langswip om de resultaten te bekijken.
 
Maaruuh zijn de motoren nou wel of niet welkom?? (niet dat ik er enige invloed op heb maar was ff nieuwsgierig:p
Maar misschien omdat jullie er zo in zitte wete jullie dr wat van?
 
Last edited:
ik zat ook ff te denken..
vanaaf het industrieterrein een stukje in de richting van strijen over de dijk is een hele brede polderweg..
das 100 meter van het industrieterrein vandaan..
ik dnek dak daar ff een bezoekej ga brngen van tevoren met mijn spuitbus(A)

dan zet ik daar 150 meter uit..
tis geen officieel systeem ofso maar je ken wel ff voor de lol tegen een ander sprinten..

tis vet illegaal dat stukje maar is wel ruig:p

dus laat maar weten of het veentueel een leuk plan is en laat de meningen maar ff horen..
 
frameprojectj said:
ik zat ook ff te denken..
vanaaf het industrieterrein een stukje in de richting van strijen over de dijk is een hele brede polderweg..
das 100 meter van het industrieterrein vandaan..
ik dnek dak daar ff een bezoekej ga brngen van tevoren met mijn spuitbus(A)

dan zet ik daar 150 meter uit..
tis geen officieel systeem ofso maar je ken wel ff voor de lol tegen een ander sprinten..

tis vet illegaal dat stukje maar is wel ruig:p

dus laat maar weten of het veentueel een leuk plan is en laat de meningen maar ff horen..

Tis een leuk idee als je het met stoepkrijt doet oid. maar ga nou geen verf op de weg spuiten :L , dan verneuk je het enorm voor je zelf want dat zal de politie niet toleren. En is de kans dat ze je dan willen pakken ook veeeel groter...

@ Appie RVS: Sinds wanneer is het verboden om met een motor op de weg te rijden :D, tenzij je vlammen uit je uitlaat laat komen natuurlijk 8P. Maar zou tof zijn als je voor wat spectakel komt zorgen natuurlijk...
 
Aprillia RVS said:
Maaruuh zijn de motoren nou wel of niet welkom?? (niet dat ik er enige invloed op heb maar was ff nieuwsgierig:p
Maar misschien omdat jullie er zo in zitte wete jullie dr wat van?
Hangt er dus vanaf wanneer je bedoelt en wat je van plan bent :) In principe is het 's ochtends gewoon een gedoogbeleid qua geluid voor brommers/scooters. Neem aan dat dat voor motoren niet geldt. Maar voor de rest van de dag, je mag gewoon op de openbare weg toch :p
 
Nou ja vorig jaar stonde ze er een bje voor om iemand te pakken en het hele gezeur er omheen is net afgelopen dus nou dacht ik als jullie geluide hebbe gehoord ofzo dat ze weer gaan controlere ken ik beter in me bedje blijve!
 
Je bedoelt 's ochtends vroeg neem ik aan nu :) Onder welke omstandigheden was dat als ik vragen mag, gewoon incl uitlaat etc en beetje spelen op de weg ofzo? Ze gaan je niet aanhouden als je nix foutdoet natuurlijk (lijkt mij dan)
 
Tis wel gewoon doorgaande weg daar... En druk ook, omdat de dijk vast wordt afgezet om te parkeren (net als vorig jaar) Dan wordt dat in principe de doorgaande weg, vraag me af hoe slim t is.

Iedereen zoekt het maar uit, zolang ze maar niet achterlijk doen bij dat industrieterrein :)
 
ja heej rolf regel jij ook iemand dan die met een vlaggetje staat om het startsein te geven :p
 
lijkt me idd wel vet zo'n sprintstukje afzetten...Ik kom btw ook ff langs. Maybe is het leuk als je ff een foto van je scoot post als je komt, dan herken je elkaar eerder van het forum, omdat ik zowieso er nog niet veel ken lijkt het me wel leuk...!

greetz, hans
 
frameprojectj said:
jah stoekrijt is wel beter..:)

niet aan gedacht :bonk:
maar dan doe ik dat wel ff:p


Dit ga je toch niet menen, maar ik ga zoiezo niet rijden daar, mischien dat ik me even afzonder en wel de polder in knal, maar kom voornamelijk om even op de bank te staan.
Edit: En wat mensen te meeten ;)
 
Aprillia RVS said:
Nou ja vorig jaar stonde ze er een bje voor om iemand te pakken en het hele gezeur er omheen is net afgelopen dus nou dacht ik als jullie geluide hebbe gehoord ofzo dat ze weer gaan controlere ken ik beter in me bedje blijve!

Beter komen er s'ochtends wel motoren :) Is altijd wel koel
op het industrieterrein in Klaaswaal.
Weet jij dan of er veel van plan zijn te komen (motoren)?
 
politie zal zeer waarschijnlijk wel aanwezig zijn, er is nog niet 1 jaar voorbij gegaan zonder politie

van mij mogen die motoren wel komen, 2 jaar geleden kwamen die auto's ook en die hoeven niet te komen, dat is teveel gezeur met politie
 
ja, kan ik een sprint trekken tegen een motor?
dan moet wel even iedereen aan de kant gaan, anders komt er een halve zool op een puch voorbij en daar wil ik niet op knallen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top